haha, bra fråga! jag har också alltid undrat..
Utskriftsvy
Tack så jätte mycket pappa rotade igen kabellådan vi har och hittade en och nu funkar det, 100 gånger bättre ljud, men som sagt tack så jätte mycket :wub:
http://www.youtube.com/watch?v=-H3CY3UaKzQ
jag undrar varför lagen om hets mot folkgrupp innefattar alla folkgrupper _utom_ svenskarna, om det ändå inte finns någon svensk folkgrupp :thinking:
Lägg till mig på xbox live om ni vill lira forza 4 :)
Andiiiih
Fått ett jobb erbjudande på Waynes coffe.. får 6000kr i slutet av månaden och jobbar varje dag mån-sön 19-22 som städare!
Vet inte om det är värt! Vad tycker ni?
Ska lacka fälgarna snart och dom är lite smutsiga... så går det bra att använda avfettning? För smutset som sitter på är fett typ som olja och det brukar vara svårt att ta bort, min fråga är kan man tvätta med avfettning och 10-20min efter gå och lacka? Kan avfettningen förstöra lacken eller nåt?
Sätter klockan som vanligt för att efter att ha ätit frukost komma på att jag har sovmorgon till 10. Går då och lägger mig igen och sätter klockan på 9 istället. Efter en liten stund får jag ett SMS om att vår första lektion är inställd och att vi börjar 13...
Någon som vet hur man ställer in så att ljudet från skype (rösterna) kommer i mitt headset och ljudet från musik kommer i högtalarna? :) Jag har windows XP.
Tips på saker man kan göra på moppen? Det är en aerox och kan inte köra med den tills onsdag-torsdag och har inget o göra...
The answer my friend, is blowing in the wind. The answer is blowing in the wind.
måste säga att det är jäkligt najs med handduksturban
Hej hopp
Vilka ska på sacomässan i stockholm den 2 december? :)
Den kan ju inte vara på riktigt. Den Anti-Vit är ju helt efterbliven. Detta måste vara tillgjort.
Beep test...