Självklart! Skriv på! :)
Utskriftsvy
Jag förstår om ni inte tror mig nu men detta är sant :(.. vill aldrig i hela mitt liv tillbaka till det där huset!
Ni kommer tro vi är dumma i huvudet, men såhär ligger det till och.. båda är vittnen, båda såg och hörde ALLT. OCH alla skumma oförklariga saker börjar ALLTID mellan 22.30 och 23.00 sjukt nog.
Vi sitter och tittar på tv kl 11 med halvstängd dörr. Vi hör fotsteg och knarr i trappan... och vi hör saker flyttas på övervåningen, eller typ skrapa iaf!
Vi blir helt sjukt rädda så vi sover i tv rummet där vi TRODDE det skulle vara säkert, fan så fel vi hade.
Nåväl, vi går och sover i tv rummet, med stängd dörr. Då efter ett tag hör vi steg utanför dörren, i trappan, och skumma ljud på övervåningen.. typ vattenlika ljud…
Sen klockan 04.00 .... sov vi med tänd lampa, OCH nu skämtar jag inte..... så öppnas dörren, något som inte ens finns, som man inte kan se, trycker på lampknappen (starkt klick ljud) så lampan släcks!! Sen direkt efter stängs dörren rätt snabbt, Och man hör knarrande steg svagare bort från dörren. och upp på övervåningen, Det var ingen människa... jag och kompisen såg ALLT, samma sak! så jag blir typ paralyserad, kan inte röra mig:S! och kunde inte prata!
Efter typ 5 min hör man återigen fotsteg och knarr komma närmare och närmare dörren!! och sedan bort igen..
HELT jävla vrickad/sjuk natt. Jag har ALDRIG I MITT LIV varit räddare än DEN natten!
Allt detta hände på bara 1 natt… vi sov 2 nätter :/
Jag är tveksam till dessa övernaturliga fenomen, men jag har hört talas om olika krogar och hotell i bland annat England som ska vara redigt hemsökta. Grejen är den att jag vill vara med om något övernaturligt för att ens tro på det.
Jag har själv aldrig varit med om något sådan som du berättar M. Larsson men min pappa däremot var med om något liknande när han var på en boul tävling.
Hatar att vara i knarrande hus, tacka vet jag lägenheter!
läst alla inlägg nu man blev ju lite skraj ändå, tror faktiskt på spöken fast jag aldrig upplevt något. Jo en gång hände något jävligt mysko, satt och lyssna på musik på sterion rätt låg volym sen höjdes volymen snabbt så in i helvete till full och någon sket ju på sig :S:mad:
Någon som läst aftonbladet idag om Uri?
ja ta dit ett medium, det blir nog jättebra
http://www.youtube.com/watch?v=2eQZ8pcFEYI
fyfan jag hade dött av chocktillståndet om jag hade råkat ut för det du M.larsson gjorde. har dock råkat ut för en sjuk grej i mitt ex stuga en bit från hennes hus, helt plötsligt när vi skulle lägga oss låses ytterdörren upp. man hör riktigt det klickandet men ingen öppnar dörren. fyfan vad rädd jag var:)
Obeskrivligt sjukt var det... Bad seriöst till gud att kunna somna efter det där:S! som tur är lyckades jag efter ett tag och vaknade kl 06.00 och snackade med kompisen om det. får ännu rysningar ifall jag tänker på det :S.
Jaha, så det är väl något liknande där då kanske