1.Vad har du för jobb och vad gör du där? Klipper gräs åt kommunen
2.Hur fick du jobbet? Blev tipsad från min förra arbetsgivare
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du? 110kr/h 7-16
4.Hur länge ska du jobba? 6 veckor, kan bli mer framöver.
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte? Absolut, kul att köra och ganska lugnt temp samt att jag är i en mindre stad o klipper så är helt själv där ute, bestämmer själv var jag vill klippa osv.
Bild på klipparn:
http://i554.photobucket.com/albums/j...oto/007-30.jpg
Söt ellerhur ? ;)