jävlar vad mycket grejer, varför har du spis o micro inne på rummet? haha ;)
Utskriftsvy
Skall Säljas efter nyår
Hall:
http://i42.tinypic.com/242ztco.jpg
Kök:
http://i43.tinypic.com/10xhid4.jpg
Sovrum:
http://i40.tinypic.com/358yn4h.jpg
Vardagsrum:
http://i41.tinypic.com/2ezjng4.jpg
Jävlar vad fint du hade hemma hos dig negro. :)
Ny säng heheh :D
http://i1205.photobucket.com/albums/...g?t=1329657473
Ser inte så överdrivet trevligt ut på bilden kanske :O
Fan vad fint du hade!
Mitt rum :
http://img100.imageshack.us/img100/8611/imag0036u.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img825.imageshack.us/img825/7679/imag0035r.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img84.imageshack.us/img84/8231/imag0037ch.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Om man har tre rum då?:gloria:
Mina rum :wub:
Sovrum
http://img72.imageshack.us/img72/268...0219160918.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/168...0219160951.jpg
http://img811.imageshack.us/img811/9...0219160942.jpg
Spelrum:
http://img20.imageshack.us/img20/772...0219160813.jpg
http://img859.imageshack.us/img859/6...0219160827.jpg
Datorrum:
http://img811.imageshack.us/img811/1...0219160735.jpg
http://img860.imageshack.us/img860/3...0219160744.jpg
Dött här?
Precis gjort om mitt , ska dit med en sockel på väggen brevid sängen, göra om väggen brevid sängen (den bubbliga) och en annan datorstol (svart). Kommer bli en tv på bänken brevid garderoben , en hylla ovanför och ett litet bord med en minikyl på brevid med tiden. Bänken på första bilden vid dörren är mitt hemmagjorda lås då mina handtag är popnitade och det inte går att låsa dörren -.-
http://i377.photobucket.com/albums/o...m/DSCI0150.jpg
http://i377.photobucket.com/albums/o...m/DSCI0157.jpg
http://i377.photobucket.com/albums/o...m/DSCI0156.jpg
http://i377.photobucket.com/albums/o...m/DSCI0146.jpg