Vad blev det för lösning? :)
Utskriftsvy
Haha, jag har hört att Emil123 tar typ 3k för sina avstämda rör :O OMG säger jag bara!!! Tänk asså materialet kostar inte många hundralappar och när började tid kosta pengar??!! Fan vad illa att han går med vinst !!! Nä han får fan börja ta lite ansvar! Trots att han behöver pengar eftersom han bara annars har sitt studiebidrag så va fan han kan ju inte käna på det !! :mad: ;)
Men för fan Zäta! Trodde att en sådan som du skulle fatta att jag inte var seriös ;) Jag pikade ju bara rkan som klagade på att Siimooon känade pengar på ett rör som han sålde :)
Klart som fan jag vet att ett avstämt rör av den kvaliteten emil gör är värd 3k. Jag är inte tappad när det gäller verkstads arbete ;)
Gerling sålde en gaffel till mig, gick skit bra tills jag insåg att den inte hade den muttern som ska sitta vid styrkronan, Han sa att han skulle leta efter den. Och nu svarar han inte ens på msn. Blir så jävla förbannad på sånt.
paoili, kostar 115kr att köpa en ny, :(
vi pratar nog om 2 olika saker. Jag letar efter den muttern som är mellan ramen och styret. på gaffel kronan.
kolla på denna bilden.
http://i51.tinypic.com/2h6rmm8.jpg
Men om du har en sån köper jag den gärna för en billig peng :)
Berggren är en bra köpare :) dock seg nu när han ska köpa slicksdäcket :O Skärpning pojk ;)
Jag vill endast ha den jag ringat in :)
andiih här på moppenet är som en trevlig prick köpte en förgasare å luftfilter + kondensator av han och fick med lite spolar , gilla sånt, man kan ju aldrig få nog med skrot, ellerhur? ;D
hursomhelst, bra säljare!
Norberg är en förjävla bra säljare
"viccekung" tror ja han stavar det , annar blir de fy på mig .
Men han är en super köpare hur som helst:)
Jonthä kan jag rekomendera som säljare, även fast min ljuddämp gick sönder! hehe ;)
Och portning defenitivt, han småportade min och ändå är det såpass stor skillnad, billigt va det också! Slå till vetja! ;)
Låter som jag gör en bra affär då nu när jag köpt en portad MHR replica av Jonthä! Vill rekomendera honom även jag då han har varit väldigt lätt o trevlig att göra med! :D
Lennart grym säljare håller exakt vad han säger =) <3