Sant :(
Fan att man inte satte en hundring på Chelsea, det var ju 4,40 gånger pengarna. :sad1:
Utskriftsvy
Matchen igår så hade Bayern övertaget i stort sätt hela matchen i mitt tycko men Chelsea visare att dom inte ger sig förs slutsignalen går och de fick dom utdelning för och det är bara och gratulera. Själv så håller jag på Man United men de gick som som de gick för dom..
Men jag vann mina 3 tip, la 500 på oavgjort vid fulltid (4,63) sedan la jag ett tip(liveoddset) när förlängningen börja att matchen skulle gå till straffar (3,21) och sedan att Chelsea skulle vinna straffarna (2,39) så fick mig ungefär 4500 i plånkan :)
Idag hoppas vi på Öster, Elfsborg och Assyriska så Tobbe94 vinner 561 kr på Oddset-Lången! :D
Idag börjar EM gubbar! :) Nu Polen - Grekland på TV2 och senare kl 20:45 Ryssland - Tjeckien på TV4 Sport (tror den även sänds på TV4 men är inte säker). :)
Sjukt gött! Tagga måndag, Sverige vs Ukraina! ;)
Vadådå? Gillar du inte SVT eller skrev jag någonting fel? Jag orkar inte leta på kontrollen tyvärr, är lite småfull fortfarande. :(
Jag tyckte att målvakten skulle ut för Polen, dock var det straff till Grekland för handsen innan de fick en spelare utvisad och det säger jag trots att jag höll på Polen. :O
Italien - Spanien nu snart! Vilka tror ni på? :)
Pizzan är beställd, ölen är på kylning, dipp och chips är fixade! Tagga Sverige - Ukraina om en knapp timme! :wub:
Z L A T A N I B R A H I M O V I C!!!!!!!!!!!!!!!!! :wub: SÅJAAAAAAAAAA!!!!
Ja den glädjen var nog långvarig. Kul att det svenska laget är så kåta i ukranierna så att de bara kollar på dem, att Lustig höll sin stolpe tycker jag däremot var bra och givetvis var det hans fel att det blev mål där. :)
Tog mig för en gång skull tid till att kolla på fotboll. Världens mesigaste sport. Ett litet jävla pet på någon och dem ligger och lipar och måste ha kylspray och hela köret. Fotbollen idag är så sjukt jävla förstörd, man slänger sig så ofta man får chansen. Det är ju som att dem spelar med inlines på is för fan. Shit va tråkigt.
Vi förlorade va?
Fyfan hörde att en rysk supporter har avlidit i kravallerna utanför arenan i matchen mellan Polen - Ryssland. :sad: Bra att dessa länder får anordna mästerskap som EM när man inte fixar att hålla säkerheten..