Den magträningsskiten som man rullar på fungerar. Dock bara till att bygga upp musklerna, några magrutor kommer du inte få enbart av den.
Utskriftsvy
Den magträningsskiten som man rullar på fungerar. Dock bara till att bygga upp musklerna, några magrutor kommer du inte få enbart av den.
Varför är det bara tjocka och fula tjejer som säger att det är insidan som räknas?
För att det är så :P Utsidan ger insidan en chans...
Haha, jaha :) Ja det är det :)
Haha, jag vet :P *host host* Inga stavfel här inte... ;)
Varför Iceman inte har kvar sitt gamla nick samt varför Putteen tatuerade sig på "det" stället?
har john deere 7430 + 7530 premium xenon lampor original??
de kan man undra :)
Hur länge dröjer de innan man får statusen som liknar en "måne" i facebook chatten? :)
Men det känns inte som att många visar det. Förvisso är det *****ns att påstå att "snälla" killar inte kan få tjejer lika lätt, för det handlar ju i grund och bottnen inte om att vara tuff, utan att vara attraktiv, charmig och självsäker. :D
Gurra, får jag chans på dig?
Varför åker man runt i en a-traktor!?
Det är såhär, enligt min uppfattning iaf o egen erfarenhet! Tjejer drar sig till dom lite mer coolare, bara för att veta att dom inte gjort ett dåligt val ;) Man börjar lära känna varann o kommer närmare o närmare varandra, då ändrar tjejerna sin uppfattning och vill att man ska vara snäll och inte cool. Då vet dom att dom har en kille som inte är "tönt" men som ändå är snäll. ;)
Ja det är klart du får! :wub:
Varför har Megan Fox en sån konstig tumme?
http://www.bittenandbound.com/wp-con...fox-thumbs.jpg
Varför säger folk ofta "för" efter att dom sagt varför innan?
Exempel: "Varför gör du sådär för?
haha, i linköping hade jag en polare från söderhamn som pratade exakt så "fan det blir grymt det" "han är lite skum han" osv :P också att de betonar namn helt annorlunda, här i trakterna säger vi till exempel johAn, han sa jOhan, vi säger gustAv, han säger gUstav osv :P haha, rätt roligt.
De e la självklart att man säger la? ^^
Varför är Mcdonalds så stort i världen? :O Enligt mig har den ingen klass på hamburgare om man jämför med max osv. :thinking: