Hon har ju inte dedär självförtroendet då hon tror att hon e snyggast i världen, men hon säger inte heller att hon e ful.. vilket e bra :3 jadu, får se hur de går med henne nu, ska verkligen försöka smyga mig på lite lätt igen... :)
Utskriftsvy
Fint, så ska det låta, jag har dock aldrig smugit mig på tjejer, jag har väntat på att dom ska komma till mig och det har alltid funkat, dock kan inte vissa tjejer vänta nu för dom försöker fastän dom vet att jag har tjej :nooo:
Men jobbigt när man gillar en tjej och inte vet om dom gillar en eller inte, det är jobbigt :sad1:
Blir och träffa brutta ikväll :gloria:
Ska ta en långfärd med mopparna dit till helgen XD Dock bara träffat henne en gång innan men det klickade direkt för mig och hon e också intresserad så det ska nog gå bra detta. Men jag har en "sjukdom" som gör att jag inte kan åka buss och tåg å sån shit, inte så skoj, men kmr få b-kort efter jul:D
Tack:D Bara segt att jag går i skolan och hon precis börjat jobba:(
http://a.imageshack.us/img33/7480/30...9330564574.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Bara att vänta och hoppas på det bästa, du ska absolut inte pusha iaf.
fick ett sms på morgonen, bruden ville ta paus från och med idag. i sms´et stog det även att hon älskar mig och att hon inte vill släppa taget om mig, men allt är ändån mitt fel.
fick höra från ett par änglar att hon setts med ett okänt manligt sällskap på ett köpcentrum igår kväll. :gloria:
andra sms skriver hon endast "ok" "sen" "vet ej" "nej" "sova" ..o.s.v.
:drunk:
jag tror inte jag vill ha med kvinnan att göra längre. hon gnäller såfort vi kommer ifrån varandra.
och när det händer något som hon inte tycker om så ska hon självklart gnälla om det med.
bra/dåligt... vet ej faktiskt. jag bryr mig helt enkelt inte. jag har mer känslor för min bil :huh:
Om man bara kunde läsa andras tankar.....