Är det någon som vet om de säljer den löst?
Utskriftsvy
Är det någon som vet om de säljer den löst?
Det verkar så, här kan man läsa mer! http://www.99.se/iphone-mobiltelefon...i-sverige.html
Tror jag skippar Telias erbjudande då det minst blir 8,9k utan alla avgifter för samtal/sms/mms osv.
Läste någon annan stans att apple avslöjat vad Telia och andra företag får betala för telefonen, har för mig att det var ca 5,9k. Så antigen försöker man köpa en från UK, alternativt att man väntar tills de säljs lösa i Sverige. :)
Hos Telia kan du få loss en iPhone 16 GB med abonnemang för 5496 kr som billigaste (229 kr per månad + 0 kr kontant), http://www.telia.se/privat/produkter...pris_pop2.page
Så Telia köper inte in sina telefoner för 5900 kr.
Jag vill inte betala i månaden för min.
Kan jag inte köpa den kontant direkt? Eller gör de inte så?
Om 15 min får jag tbx min iPhone :D Fast att synka aset tar ju 1,5 timmar. :sly:
Någon som vet om ett fullfungerande JB finns för Ios4?
Någon som ser några skäl till att INTE inhandla en HTC Smart?
Mjo, men känns ändå som den bästa touchmobilen man får för de priset, har fått för mig att HTC ändå är ett märke med rätt så bra kvalité på sina prylar. Kanske va så att butiksexemplaret var väl använt, ser ofta folk tappa mobilerna hej vilt i affärerna? Vad är gränssnitt?? :P
@M.Larsson
har inte tänkt använda den alls för sin kamera, så det gör inget om den är helt värdelös :P Men de är väll inte så att man behöver vänta flera sekunder för att öppna en ny sida(inte internet)?
hej.
Står nu mellan en htc wildfire och en x10 mini.
har hört både bra och dåliga saker om båda modellerna.
Vad tror ni? ska framförallt ha den till sms (inte så mkt surfande)
priset e ju samma :)
väntar som fan på HTC Evo
Blir en 5230 så fort jag får pengar av pärona för att jag har sommar"jobbat" hemma och hjälpt till :)
mm, men har funderat på att binda mig hos tre med pott 199 som funkar till x10 mini och wildfire men till pro så blir det pott 299 istället vilket känns lite onödigt.
men går det snabbt att skriva sms på wildfire? för på min gamla så kunde bokstäverna bli lite efter om man skrev snabbt. vilket var ganska så störande
Han har en Htc Desire, storebror till Wildifre! Skiljerinte så jätte mycket förutom upplösning, snabbare processor osv :)
Edit; Ta inte 3, inge bra täckning och mycket annat... Vet många som ångarar sig och bara väntar på att det sista året som det har skall gå ut så att det kan säga upp 3!
Edit 2; Vad hade du för mobil innan?
lg kp500 haha :P hatade den.
men tre e billigast haha :P
köpte en htc wildfire idag:wub:
I mailet jag fick av HTC.
"
Goda grunder att uppdatera din HTC Desire (är väl samma på wildfire):
Förutom att innehålla samtliga Android 2.2-funktioner innehåller uppdateringen dessutom några av våra egna specialtillägg genom den senaste utgåvan av HTC Sense:
Snabbare webbläsare: Surfa snabbare på internet än någonsin tidigare.
-
Skicka en rekommendation om de appar du tycker är bra till dina vänner och få rekommendationer från dem med HTC App Sharing.
-
Med HTC WiFi Hotspot kan du komma ut på internet med din bärbara oavsett var du befinner dig och utan användning av USB-modem eller annat krångel.
-
Nu kan du byta språk när du skickar mejl och sms med ett enda tryck på en tangent - enklare blir det inte att vara internationell."
-
och säkert mycket mer
okej :)
Jonte: vad tycker du om din? e du nöjd?
Jag var inne i stan' idag och gick på Telenors butik för att testa lite iPhone 4. Visst, skärmen kändes riktigt bra, men den var riktigt kantig och äcklig, och kändes INTE ALLS bekväm i handen. Min 3G/S ligger mycket bättre i näven.
okej. har du fri surf eller nåt annat surfpaket?
var fan laddar man ner uppdateringen 2.2 till desire då? :P