grabbar! prova street legal racing redline (2.3.0 LE) fett skoj! bygger bilar, kan bygga dom från grunden, plocka ihop motorer allt från 100- 10.000 hk med lite modd!
riktigt roligt är det, http://www.youtube.com/watch?v=bqMXZ_29FYM
Utskriftsvy
grabbar! prova street legal racing redline (2.3.0 LE) fett skoj! bygger bilar, kan bygga dom från grunden, plocka ihop motorer allt från 100- 10.000 hk med lite modd!
riktigt roligt är det, http://www.youtube.com/watch?v=bqMXZ_29FYM
Sitter här och tränar lite smått inför Black Ops, har inte lirat MW2 på typ två månader förens idag, och efter typ en timme drar man till med 46-8... Så sjukt sugen på Black Ops nu asså!
idag testade man riktiga Call Of Duty: Black Ops vad säger ni om det grabbar ;)
spela lite bc2 nu :wub::wub::wub: nån som ska vara med? :huhu::huhu:
på PC :):):)
Haha, trodde det var nån tjej som sjöng..
Tjoohh!
Lirar L4D2 ganska ofta, sen brukar ja spela cod2,4,5,6( men ja tkr mw2 suger ganska hårt ;/ ), TF2, HoN!!(fkin epic, köp det!), cs 1.6,css. Spela väääldit mycket Diablo2 och DotA förr :D
Tror inte de blir att köpa Black Ops.. ska kolla om de går o ladda ner o spela på Garena först.. MEN Diablo3 är ett måste! ;D;D
Körde CSS precis, för första gången på 8 månader. Kommer in på Poolparty (No rush) och får 14 - 1 i stats. Sen lägger datan av. Tur att man inte har några instängda och förtryckta aggressioner för tillfället.
Tips på spel liknande Need for speed; Most wanted/Carbon? gärna till pc, finns en speciell fördel :ninja:
Adda molleemil @ steam om någon är sugen på lite Black Ops!
ah så du kan inte heller mer än connecta? :) Phew, trodde det var jag först haha . Kör singleplayer. dom första uppdragen va svin roliga
borde fixas imorgon on några mailar in till supporten tycker jag :P
eller kanske idag då det är typ dag i usa snart :)
blir att lira cs nu :P
Nån som lirar Black Ops på PC? Adda Crawyx i så fall :)
jag gör men multiplayer är super laggigt för stunden så inte den bekvämaste upplevelsen for the moment :)sen har jag ett annat problem oxå, efter jag kanske lvlat 6 från 4 och stängt ner spelet för att senare starta det igen så är jag på lvl 4 igen. ibland sparas inte min framgång lixom. Någon som vet va det kan bero på ? tror det är jag som failar inte spelet d.v.s.
fick bara 4.1 i dator testet :( garifk kortet som va de dåliga XD resten låg på över 6 :)
duger de ???? :boxing: