:gloria:
:wub:
Utskriftsvy
Zäta= 4/5
chr1lle = 4/4 sätt han måååååånga gånger på detta forum m.m :P
1/5
Sett någon post bara, på gamla forumet tror jag till och med att det var.
En 5a, känner dig väääl ^^
webbe 5/5 Snackar mycket om allt mellan himmel och jord, beyder guld! hihi <3
3/5 på ovanstående. gillar din film när du skär din SP eller vad de var :thumbsup:
3,5/5
4/5
Panceta . 1/5.. aldrig sett förut
5/5 väääldigt famous :wub:
Kexet msn pöjken 5/5 :wub:
Flarsson <3 Msn mongot :wub: 10/5 :ninja:
Fidde, känner igen namnet från förra forumet tror jag! 4/5
ILO_Gurra 3/5 :)