Jag citerar Halebop:
"Försäljningschefen har fyllt 40 och kan inte sluta fira. Imorgon kl 14 sänker han priset på HTC Sensation. Du får köpa den till bästa kalajspriset, vi svär. Mer info imorgon kl 14, håll utkik!"
Ktm_ Nja det vet jag väl inte ;D
Visserligen känns Telia dubbelt så seriösa, men håller med dig där ändå. Telias kundservice är nog en av dom sämsta i Sverige.
Har f.ö 3 på telefonen haft det sen jag fick min första "färgtelefon" :wub: Mycket nöjd med deras erbjudanden, service och kostnader :)
Yes, vet.
Men Telia har aldrig funkat bra för mig när det gäller Telefon/täckning & Mobilt bredband.
Halebop har funkat bättre.
2.3.4@Blade@750Mhz. Lirar finfint
Kände på HTC sensation och samsung galaxy s2 idag och måste säga att sensation var helt awesome. iPhone kändes verkligen b jämfört med denna. Sensation flöt på skit bra piskade alla telefoner.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Bajsade på htc nu och skaffade mig istället en iphone. Fyfan för wildfire, segare än en gammal sony ericsson.
jo säkerligen. Men valde ändå iphone..
jo det har du säkert rätt i! Jo den är är ganska stor.. Stod och pillade lite på en sån inne på telenor.
Aah! Vet inte riktigt varför jag sket i htc, var bara grymt besviken på hur seg den var. Att radera sms framförallt. Har testat en polare desire, och den var klart mycket goare är wildfiren! Men blev ju så när man köpte den billigaste modellen typ. Annars gillar jag htc menyerna som fan, men var sugen på att testa något nytt. :)
haha jo det är sant! En sak som är gott nu iallafall är ju att man har tillgång till fler appar osv. Lyckades jailbreaka skiten med förresten, de e ju gott de med :) Sen får man se hur länge man lyckas hålla den hel! Lär förmodligen gå tillbaka till htc sen igen..
aja ska inte skräpa ner med massa apple skit här. :)
Tycker Wildfire är en väldigt bra mobil för dom pengarna du lägger ut. Självklart är den inte "bäst" på någonting, men den duger helt klart för pengarna om man bara vill ha en okej mobil att använda normalt med otroligt skönt OS. Om man ska sitta och spela massa spel osv på telefonen hela tiden ja då är Wildfire inte det rätta valet ;) Sen går det väl lite segt att surfa också men varför stressa :)
Jag köpte mobilen i vintras ( då kostade den 3000kr) Och det är den absolut inte värd i mina ögon, hade kunnat ge max en tusing för den. Den är väl okej för en som är 40+ kanske. Bruden smsar ju sönder mobilen, sen ska man sitta i 2h för att den ska radera en tråd på 1500 sms.. Så aah, spelar man inte spel på mobilen, eller smsar så är den väl okej. :)
yeah :)
Mja det kan jag hålla med dig om, mobilen lämpar sig nog absolut bäst till folk som inte använder sin mobil så mycket men vill ändå kunna klara av simpla saker som smsa,ringa, tillgång till internet och kamera. Den gör ju det mesta den ska, men inte mycket går snabbt :doh:
Tror faktiskt att det blir en SGSII, eftersom att jag redan haft en HTC.
Får se vilken operatör dock.
Vad har du för någon?
Skall bara lösa upp min Wildfire, har kanske en köpare på blocket.
Sedan väljer jag nog Halebop.
Samsung Galaxy S2, 2438:- kontant eller något sådant, 299:-/månad i 12 månader. Aldrig 24 månader igen.
Blir nog att lämna Wildfiren till morsan (som fortfarande har någon gammal Sony Ericsson som knappt fungerar..),
och införskaffa mig en Sensation :wub: 3 fortsätter vara operatör för min del, haft det i flera år, super nöjd :)
Edit : Om inte annat, är Incredible S (hur det namnet nu stavas) något att hänga i granen?
Vill kunna ha mobilen i sina 18 månader utan att behöva känna att den blivit totalt värdelös :)
Får nog gå och känna på lite olika telefoner men en HTC lär det bli :)
Om dessa är de enda alternativen är Sensation givet. Gillade inte alls Incredible S.
Sitter själv på en Wildfire, och hoppas att min syster köper den. Har 12 månader kvar, skall aldrig binda mig 24 månader igen.
Måste få sålt den, eftersom att jag skall betala 2670:- för att lösa ut den.
Sedan säljer jag xboxet och köper en SGSII på Halebop, 12 månader 299/månad och betalar 2400 kontant.
Så det blir en del pengar. Hoppas att jag får 3000:- för xboxet.
Vad ligger SGS2an på kontant? Själv tänkte jag faktist återigen ta 24/mån då jag och morsan byter mobiler/abonemang osv (när hennes är slut tar jag den nya mobilen hon får när hon tecknar nytt och tvärt om osv så blir aldrig den "riktiga tiden ändå). 299kr/24mån utan något kontant och ett ganska bra abonemang :)
Ungefär samma som Sensation då alltså, tror den kostade 5400 hos 3. Men iaf håller med dig, haft 24/mån en gång tidigare och hade aldrig tagit det igen om det inte vore för våra "byten" inom familjen eller vad man ska kalla det. Då min mamma inte direkt behöver dual-core processorer, HD video och sånt där som är det coolast som finns när man är 15 år så klarar hon sig ju lite längre på en mobil än vad jag känner att jag gör:)