uuucchhhh kom igen menar så stor krök cylindern klarar tänk efter
Utskriftsvy
och försten så är det storleken på krökfästet på cylindern finns ingen cylinder som e så stor så nee
Har ju nästan lika stor krök som ett gianelli 2t rör inte för att skryta obs... fast igenpluggat just nu så det är väll inget märkvärdigt om han toppar 97 vindstilla plant ell vadå?
hahha jävlar vilken lirare, nya rifat på gång eller vad säger ni grabbar ?
WOW! SOM ETT GIANELLI 2T!?!?!? :O
Den gör inte 97 med ett gianelli, inte ens om du har jättejättejättejätte stort krökfäste.
Ja fyfan vad han snackar skit, tror nästan det är någon som sitter och driver.
Heter din lärare möjligtvis rifat? :rolling:
retards
haha är det vi som är retards? du säger att man ska ha jättestor avgasport och mynning + att kröken ska vara jättestor.... Pimpoped fick mig faktiskt att tänka, är det rifat som är din lärare eller? sluta tro att du kan mer än alla andra när du inte kan ett piss. självklart kan du lära ut saker, men du ska veta vad du snackar om också....
...............
Rifat va ju fan bättre!!
(Om det inte nu är han)
ne nu lämnar jag moppenet forever ska nog gå mek nästa år så då lär jag mej mer......
Nhl
Derbi sm 05 gianelli 2t 12-52 13-52 eller 14-52 ? kommer köra landsväg mest.
rieju darc med enbart tk har 12/56 nu men om jag sätter på 54/56/14 kommer vill att den ska går snabbar men ändå bättre acc
Tjena, enligt polisen i stan så ska original drevningen till min Yamaha dt50r 07 vara 11/42, trevliga snutar säger jag :)
Njaa jag tror inte på det? Jag har 11/58 original på min DTr årsmodell 2007!
Snuten i stan påstår att originaldrevningen på min yamah dt50r 07 är 11/42,, kan garanterat säga att original är 11/62, elr vad sägrr ni? ;)
Tjenare!
Jag har en Derbi Senda 99 som jag har Airsal 70, 19mm fögge på och Metrakit SP den går som ett jävla skollat troll! Men den verkar ha för tung drevning (14/52)
Men då Airsal är en högvarvig cylle som jag har ett hög varvigt rör till så ska man kanske ha korta växlar då den inte har så bra botten vrid?
Jag funtade på 12 eller 11 tand för att få någorlunda schysst axx! Vad tycker ni?