Hinner du ta spännisbilder på gymmet? Jag har fullt upp med att träna jag... =)
Utskriftsvy
Hinner du ta spännisbilder på gymmet? Jag har fullt upp med att träna jag... =)
Vafan är det med tjejer och deras hetsanfall dom kan få ibland? Fattar mig verkligen inte på tjejer ibland..
Haha, och ändå får han värsta brudtorkan var gång jag intar stockholm, lille jesper :rolling:
min kompis sa en klok sak "kvinnor/tjejer gnäller bara"
far åt helvete, bruden har blivit snäll igen! :P
Ska träffa en tjej på Fredag vi har träffats två gånger ute förut med andra personer med i bilden, men nu på fredag ska vi träffas helt själv hemma hos mig och kolla på film, hennes kille gjorde slut med henne för 1 vecka sen så hon har väl inte helt kommit över honom ännu, Är rädd för att de kommer bli tyst osv vidare på fredag mellan oss, så någon som har något tips av något slag? (a) :D <3
varit hos flickvännen sen torsdag, Underbart har det varit:)!! tåkigt att fara hem dock:/
igår hamnade jag i slagsmål, med flickvännens lillebror. :whops:
hahaha, hon lär sig kanske i framtiden. :rolling:
han var full, fest hemm en söndags eftermiddag klockan 15:00. vi klampar in helt oväntat. ligger brudar i sängarna o toaletterna har dom inte ens lyckats pissa i, utan utanför toaletten. diskbänken kan man bara tänka sig med colasås på väggarna och kondomer och flaskor överallt. sofie slängde sig över luren och började köra ut alla. och där började det.
Har ni någonsin känt att ni inte känner kärlek ALLS?
Då tänker jag inte bara på kärlek till flickvän/pojkvän, utan till allt?
så känns det för mig just nu:S jobbigt med tanke på att jag har en flickvän:/
Ska träffa en tjej lite senare idag antagligen, några tips på vad man kan göra? :)