Jajjemen!;D
Utskriftsvy
Den här killen måste vara redigt efterbliven, eller så är han bara ärlig. :D http://www.blocket.se/goteborg/Skoda....htm?ca=20&w=2
Alla som gnäller över att Finland valt att göra om ID korten till speciella färger för minderåriga, utländska medborgare och finländare. Direkt dras paralleller mellan detta och Hitler, nazism, östtyskland, koncentrationsläger..
Det som folk glömt är anledningen till det, man har helt enkelt haft problem med förfalskade kort och det blir lättare att urskilja eftersom det bara är finländare som får använda sina som resedokument. Men nej, här är inte det relevant utan istället kommer alla rasistanklagelser på löpande band!
Ont i ryggen!
Kolla tv4!
att jag drog hem idag och täönkte stanna hemma imorn och skippa jävla äckelvandring i skolan imorn men inte fan fick jag det för mamma så nu måste jag tbx till stan imorn igen -.-' plus att jag har 5 svenska uppsatser och 1 samhällsuppsats att göra till senast den 10e -.-'
härligt köttsår på armbågen :D
Att forumet fuckar.
Dom vill att jag ska åka från Huddinge till Järfälla för att köra gocart i 14 minuter:sneak:
Dock skiter jag i det :gloria:
Fan vad störda inläggen ser ut alltså.
mitt paket var i örebro 05.37 inatt men har inte kommit än :ranting:
Har fått MVG-resultat på i stort sett allt vi har gjort i Engelska detta året - och så bommar jag totalt på nationella och får G... Det är f*n inte sant.
När jag är själv hemma om dagarna så äter jag bara skitsaker.
dagens fail, hmm , nu vet jag!
fick igång moppe fanet förut och ställde in föggen och varmkörde den lite...
tänkte dra på lite så jag skulle ta ut den på "stora-vägen" och se vad den går för, så en tjej kompis hänger med på sin baotian som går i typ 55 men visar 95 på mätarn typ.
så jag drar ut så lägger hon sig bredvid mig när jag ligger och chill kör i kanske 50 så måste jag ju testa vad den går för :ninja: så jag drar upp i 70-80 vet itne hur fan skiten går men den gör något sånt. sen i slutet av vägen stanna jag och vänta på henne, då kommer hon fram och säger att min moppe gör 145 -.-'
epic faiiiill
dom ringde om någon undersökning på min mobil och frågade massa weird frågor. typ "om du skulle köpa ett bröd idag, vilket märke skulle du köpa?" eller "vilka banker har du sett reklam för senaste månaden?" "vilken är ditt hushålls sammanlagda årsinkomst?" "om du skulle köpa en bil idag, vilka märken kan du tänka dig?" haha :huh:
själv fick man ju betygsvarning i biologi för att jag var ledig när vi hade ett läxförhör, jag frågacde vad dom skulle göra den veckan. då berättade hon om läxan, men sa att jag INTE behövde göra den.. sen när jag kommer tillbaka och frågade henne varför jag fick betygsvarningen skrattade hon bara .. ? men win är iaf att jag gjorde förhöret och fick vg (man kunde inte få mer än vg) ;)
sitter med presentkort värda 3500 som går ut idag, måste köpas konsertbiljetter och sån skit för dom, men har inget jag vill köpa upp för dom, ingen vill köpa dom och har suttit i kö till kundtjänsten på ticnet i en halvtimme nu och lyssnat på kass myusik men fortf inte kommit fram, vääntetiden skulle va 8 min -.-' död åt ticnet!