Håller med, Var sååååååååå nära med min gamla tjej ett tag. Sen löste sig allt
Utskriftsvy
Tappade känslorna för ett tag sen och dom har inte kommit tillbaks än så det blir nog bäst så. Kan säkert räkna upp typ 20 brudar jag hellre knullar/är med än henne. Så ska det inte vara om man är kär. :)
Hahah kalla mig p12 om ni vill men sex är en jävligt stor del av ett förhållande imo ;)
Grymt kass på dehär med dumpning asså, vill helst bara dra iväg ett sms men så funkar det inte riktigt. När vi pratade förut sa jag att jag hade tappat känslor och då såg det ut som att hon skulle börja grina. Sånt orkar jag inte!
Förstår hur du menar, skaffar "säkert ligg" innan jag dumpar hahaha!
Sex är ju verkligen inte allt. Lite som att det är utsidan man faller för men de är innesidan man stannar för.
För man ser ju inte om tjejen är en djävul i sängen, och även om hon inte är det så kommer man ju inte dissa henne då för man är ju redan kär i allt de viktiga.
Sex är överskattat.
Går rätt bra med bruden jag snacka med nu. Ska tillbringa hela dagen imorn med henne. :wub:
Word!
har tillbringat hela kvällen/natten, med en brud och sen lite andra polare nu :) har suttit vid en eld, grillat marschmallows, och sen blev det att vi stannade och kollade på soluppgången tsms,fett mysigt! kanske är ngt på g asså :wub: men får väl se, blir väl bara vän-zonen i slutändan ändå..
meeen, man kan ju alltid hoppas :wub:
Är fylld utav så jävla mycket hat och svartsjuka så jag blir galen.
Går så jävla pissigt för mig, vi har varit tillsammans i 2 månader & först var allt bra. Men sen smsade hennes ex & skrev att han saknade & älskade henne, & när hon inte "dissade" honom direkt så blev jag sjukt sur, vilket ledde till massa bråk. & nu har jag blivit en helt annan person, inte mitt snälla gulliga jag utan mest elak & dryg så jag tror hon tappat sina känslor :sad: & det gör så jävla ont för jag älskar henne något fruktansvärt.
@Whizzlarn
Varför är du elak och dryg för? Det verkar som du vet om det, och att det kan vara det som är felet.
Du borde prata med henne, säg hur du känner (OCH VARFÖR!!), säg även att typ "om jag varit jobbig eller dryg så är det bara för att jag är så jävla rädd att förlora dig." typ :)
Jag har inte märkt det förens igår, men det känns som det är för sent :sad1: Jag blev det efter massa strul, som jag skrev te.x efter att hennes ex skrev att han saknade & älskade henne, då tycker jag hon kunde dissat honom direkt, men nej det gjorde hon ju inte såklart. Sen är det massa mer också. Nu när jag försöker fixa det här & försöker vara "normal" igen så dissar hon mig istället :sad: Typ igår när jag skickade ett gullig godnatt sms, så fick jag bara ett enkelt "godnatt" tillbaka.
Edit: Känns som hon bara är tillsammans med mig för att jag inte ska bli ledsen, fast jag har förklarat för henne att jag älskar henne & om inte hon älskar mig så ska hon självklart göra slut. Vad ska jag göra? Ge henne tid att förstå att jag är mitt riktiga jag igen?
Många som inte har ett bra självförtroende tycker om att få fina saker skrivna till sig. Och då brukar dom oftast skriva fina saker tillbaks bara för den personen inte ska dissa dom.
Dom utan bra självförtroende gillar känslan att känna sig omtyckta. Så har nu din tjej ett dåligt självförtroende så finns då risken att hon håller på så här bara för det får henne att känna
sig mer älskad.
Och att hon bara skickade ett enkelt gonatt sms tillbaka kan vara för hon vet att du bara försökte vara snäll för hon vet ju hur du känner egentligen.
Så hon kommer nog inte riktigt lita på att du är glad igen förrän hon ser det själv. Försök inte ha några humörsvängninar mot henne. Leta upp någon
annan du kan prata ut med, som förstår dig. Det har jag, en tjej som jag kan prata med allt om när jag inte vill ta ut allt på Ellen. För den tjejen gör samma
saker med mig, skönt att kunna ha en bra tjej kompis också.
Men ja, du måste ge henne tid att förstå att du är det riktiga jag igen. Och ärlighet vinner i längden, utgå inte ifrån att hon vet allting för ibland vill hon höra det ifrån just dig.
Grabbar, nu har jag en fråga om mitt förhållande för en gångs skull. Det är så här att min flickvän har en väldigt bra tjejkompis (som för övrigt inte är så ful om det har med saken att göra?). Denna tjejkompisen är väldigt "på" henne och så och försöker hela tiden göra små moves så att säga. En dag när jag kom hem till min flickvän och hon varit på fest dagen innan så började hon gråta och säga förlåt och så. Till slut kom det fram och hon sa "Jag pussade xxxxxxx igår, förlåt mig sötnos!! :(". Är jag dum som ärligt talat inte bryr mig om min tjej är med andra tjejer då hon är 100 % hetero? Kanske även är positiv till detta då man aldrig vet vart det leder? :huhu:
Alltså om hon själv säger att hon är 100% hetero och inte skulle dumpa dig för någon tjej eller just hon det gäller.
Så tycker jag att du borde förlåta henne, vad jag hört från dig innan så verkar din tjej jävligt bra och snäll mot dig. Men precis som du säger så kanske det leder till ett och annat. ;)
Det jag menar, dock bryr jag mig inte om hon är full, om hon bara pussas eller så. Hoppas går alltid men det kommer alltid "jag vill ju bara vara med dig" vilket jag faktiskt förstår. :)
"Förlåta" är lite och ta i. Jag skiter ärligt talat i vilket sålänge det är med en tjej. Att pussa en kille är en annan sak då jag faktiskt kan se det som ett litet hot. Jag är inte alls den svartsjuka typen utan snarare tvärtom, jag bryr mig inte så mycket då vi har varit med varandra i över 2 år och jag tycker att vi har ett stadigt förhållande så jag litar på henne.
Går inte, tjejen skulle fått ryck. Tältade med denna tjejen, min flickvän och en polare. Slutade med att xxxxx drack för mycket och var väldigt högljud med min polare i det andra tältet. Polaren var "reservplanen" efter hon försökt stöta på både mig och gå in och ta på min flickvän i tältet. Flickvännen blev sur men jag fick henne på bättre humör, om ni förstår hur jag menar.. :huhu:
Det går bra nu! :D :wub:
går inte bra asså, innan jul stod ju brudar i kö, men nu är det helt dött! lyckas inte ta tag i det, vet inte riktigt hur jag ska börja? jag tror jag var mer "på" förut men nu känns det bara fel att helt random bara börja snacka med en brud..
Dock är det riktigt irriterande då hon inte alls litar på mig. "Hon har sina anledningar" vilket bara är en massa bullshit, har inte ens snackat med någon tjej sen det blev jag och hon. Min kompis var blyg och snodde min msn och chattade med en tjej men i övrigt aldrig. Det är väldigt jobbig situation att inte bli litad på fastän hon vet att jag är henne trogen. :(
Bruden man är på G med drog precis. :wub: