Nejdå, jag vet hur det funkar. :D
Skulle bara vara korkat ju, då kommer jag ju ingenstans. ;)
Utskriftsvy
för man måste bestämma allt själv :o och det blir sällan som den andra vill då, och jag är itne en sån som gillar att utnyttja andra personer.. -.-'
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._6574613_n.jpg
sådär :wub: har ingen bild på både henne och mig då det itne riktigt är officielt än :)
dock tror jag hon har plattat håret där ... O.o
Åker iväg till flickan nu! :)
TDWP, mesa inte, lägg till henne på FB och prata. Tjejer gillar ju framför allt killar med självförtroende.
Min lilla cheey :ninja:
http://img202.imageshack.us/img202/5554/vsdi.png
Tröttnat rejält på alla tjejer nu, finns inte en brud som jag träffat detta året som varit ärlig.
Man blir ju inte mer sugen när man får napp sen så visar de sig att dom haft pojkvän i flera månader, igår va ändå värst dock! Tjejen, som jag träffat på fest nån gång innan, började tjöta, skit trevligt. Sen säger hennes kompis(som jag känner sedan tidigare) att den här tjejen hade sagt att hon va sugen på mig. Efter en stund säger min andra kompis att hon har haft pojkvän i 3 år och att dom till och med är förlåvade! Jag va hyffsat nykter så jag kunde inte med att göra något mer med henne... Lite senare på kvällen står hon med en annan tjej och diskuterar vem hon ska ligga med, sen strular hon upp en kille.
Jag vet nu att hon haft ett väldigt långt förhållande så de med förlovningen är inge bullshit. Hennes pojkvän är 20 och hon är 18.
Detta är bara ett exempel, finns så sjukt många mer. Tjejer som försöker utnyttja mig är inget ovanligt heller, jag kan säga riktigt elaka saker när detta händer men de är dom fan värda. Fittor allihop.
Behövde bara skriva av mig.. Ska försöka byta umgänge, för ALLA kan väll inte vara otrogna utnyttjade fittor?
You better! Annars kan dom rosta och skit, det vill man ju inte. Sen kan man gå och titta på dom och längta efter sommaren. :wub:
OnT: Inte hört ett ord från tjejen på någon vecka. Imorgon är det kanotpaddling med klassen samtidigt som en väldigt söt tjej därifrån har börjat stöta på mig. FML.
Dock ska jag inte göra någonting men fortfarande frustrerande. Det är världens härligaste tjej och en av de sötaste jag sett. Alltså, inga känslor för tjejen men om man varit singel hade jag inte tvekat en enda sekund, verkligen trevlig tjej. Samtidigt som man har problem med tjejen är det lätt att tänka på fel tankar bara..
K. A. säger (20:34):
för alla killar dissar mig är jag ful ell
Markus säger (20:35):
Nej du är verkligen inte ful
Killarna som är dumma bara
K. A. säger (20:37):
du är verkligen snäll du skulle va en perfekt pojkvän
Hur fan kunde jag inte förutse att hon skulle skriva det :whops:
Hon är skit fin och blalala... Men! haha..
För två år sen var jag tillsammans med hennes syster (tvillingar men ser inte så lika ut) vi var tillsammans i ett halv år och hade det skit bra sen gjorde hon slut med mig helt plötsligt en dag och jag blev emo ett bra tag. och man kan väll inte vara tillsammans med sitt exs tvilling? :P Har även inte träffat mitt ex på ca 2 år
Skit jobbigt ifall hon skickar något helt cp sms ibland och man har ingen aning om vad man ska svara :P
Idag har jag och Ellen ett halvår, tog dock ett tag innan vi insåg det :P