sluta med era rasistiska skämt jag kuttar er jag är muslim och jag ska :mohaha: nerrå 100% svensk åker volvo och äter köttbullar :thumbsup: :booring:
Utskriftsvy
sluta med era rasistiska skämt jag kuttar er jag är muslim och jag ska :mohaha: nerrå 100% svensk åker volvo och äter köttbullar :thumbsup: :booring:
Vad är det för likhet mellan en pr kittad derbi och en drac med tk?
Båda går lika fort!
:rolling:
här sitter jag, pigg som en sol och tänker köra race. :)
hmm någon som råkar ha en film på sveriges värsta 50kubikare ? :P
Skulle precis stänga av teven, o gissa vad som är på 6;an? KNIGHT RIDER<33333333333333333333
Har inte sett det sen ja va typ 5 :D:D:D:D:D::DD::DD
En Trollkarl jobbade på ett kryssningsfartyg i Västindien det var nya Gäster varje vecka så trollkarlen kunde göra samma trick om och om igen. Det var bara ett problem. Kaptenens papegoja såg föreställningen varje vecka och han började fatta hur trollkarlen gjorde sina trix. Så papegojan började förstöra föreställningarna genom att tala om hur trollkarlen gjorde. Kolla det är inte samma hatt. Kolla han gömde den bland blommorna . Kolla det är bara spader ess i hela kortleken. Trollkarlen blev skit förbannad och ville strypa Papegojan men det var kaptens papegoja så det var bara att försöka stå ut. En dag gick fartyget på grund och sjönk! Trollkarlen lyckades kravla sig upp i en livbåt där satt papegojan och glodde det var bara dom i båten. Dom satt och stirrade på varandra utan att säga någon ting i flera dagar då papegojan plötsligt sa jag ger upp var i helvete har du gömt fartyget!!!!!!
=) punkt punkt
Godnatt mina små bebisar <3 :wub:
Ska alla sova? :(
Ni är verkligen små bebisar :wub: <3
Edit: Sebbe skickade "<3" för första gången till mig precis :O:wub::rolling:
Kan va för jag råkade skicka först menmen :rolling:
Ska fan upp klockan 9 imorgon och kubba. Måste börja röra på mig innan jag blir fet.
Väger ju 56 kg på 174 svenska arbetarsonscentimetrar. :rolling:
Fast lite bättre kondition hade inte varit dumt, är jätteslö nu :/
http://www.youtube.com/watch?v=SUujw0ib0CU
0:42 hon som lutar över axeln är min syrra :O:O:O:O:O:O :doh:
helt plötsligt låg det en död harkrank på min tå :unsure::(
tur iallafall att den e död, slipper man den flygandes runt när man ska sova
edit: dödade nyss en till, bara 1 kvar i rummet som måste dö :shifty:
Heeeeeeik pöjkar små!
Jag var ute och gick 1.1 mil innan :D Blir att springa en runda imorgon :wub:
Hm, gonatt. Ska upp tidigt imorrn.. :(
Sen ringde jag praktiken idag och de skulle troligtvis ringa upp nästa vecka så jag kan jobba några timmar om dagen :wub: