Var nyss och hämtade min nya vän, bilder kommer i morgon :wub:
Utskriftsvy
Var nyss och hämtade min nya vän, bilder kommer i morgon :wub:
Fick en helskön lärare på våran lektion idag :D
Hittade mitt borttappade presentkort på en mopedverkstad som låg på 500kr! Letat som fan efter det men hade nästan gett upp hoppet om det! Så hittade jag det tillsut :) Efter det bar det av till gymmet med farsan, välbehövligt känner jag :) Måste dra igång träningen nu igen fan! :)
Lön:wub:
Sista arbetsdagen efter 10 veckor, känns dock lite tråkigt.
Golfen börjar få lite stil i interiören :P Måste skaffa pengar så jag kan köpa lite mer saker :)
Fick lite grejer från Taffel efter att jag åt en av deras ostbågar i somras som innehöll glas. :cool:
http://i34.tinypic.com/155hszo.jpg
De hade gått igenom hela produktionen men hade inte hittat något som kunde orsaka skiten, så det är ett mysterium hur de kan ha hamnat i påsen helt enkelt.
Sålde min PGO G-max idag. sålde den på 1 dag! Älskar att sälja saker snabbt :)
Så nu äre bara 3 moppar kvar att sälja..
Precis bytt till manuell choke på moppen min! Sjukt gutt, funkar perfekt! Nu slipper jag ta bort hela sadelboxen varje gång jag ska starta den! :D Bytta även glödlampa i baklyset, så nu funkar även det :)
får sålt skrothögen på söndag sen blir det att leta efter en RIKTIGT billig moppe att fixa:D
Skrothögen = 745 an
Lustgas, sjukt nice.
Känner mig grymt nöjd med mitt gymnasieval, grym klass grymma lärare grym skola :D
köpte en iphone 3g idag billigt av en kompis, använd 3 månader, sjukt fint skick ! inte en repa. 1500:- behövde en ny då jag inte har någon....:huhu:
Dem kommer! :sad:
Åka mustang från -67, dock gårdagens win.
Full tank i moppen o päronen ska på fest ikväll, då jävlar kör vi upp 2-3 tankar inatt med polare :huhu: