Fiddyn blev stulen för ca 2 veckor sen och fick idag reda på att ja troligtvis inte får några pengar på försäkrinen då vi haft fel försäkring:S
Utskriftsvy
Fiddyn blev stulen för ca 2 veckor sen och fick idag reda på att ja troligtvis inte får några pengar på försäkrinen då vi haft fel försäkring:S
Fan vad unik :unsure:
http://www.blocket.se/orebro/Derbi_s....htm?ca=11&w=3
nått random fucko kom stegrandes på en skabbig slider genom stan, UTAN HJÄLM :nono:
Mår riktigt dåligt, hatar begravningar.
Släkting, men vi var nära. :/
Farfars begravning för några veckor sen var samma sak :sad:
Ont: Allting verkar gå sönder på moppen :mad:
Nu läcker kylaren också och idag blev det ett 1x1mm hål i bensinslangen mellan on/off knappen och tanken och där hade jag typ 2 mm slang mellan fästena+full tank = :nooo:
magsjukan ......... -_-
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7605113.ab det är bra att dom sätter dit sig själv...
Drog av ena avgasskruven för typ 2h sen, har fortfarande inte fått ut den :(
skulle åka och köpa luftfilter olja och på vägen dit gick den bara i 45, sen när ja skulle starta den igen så gick den inte riktigt igång men fick igång den till slut sen när jag kommit typ tio meter poffa den till som fan och la av, sen när ja skulle starta den så vare inge komp alls så jag trodde skiten hade skurit men sen kollade på cylindern och då såg ja att tändstiftet hade åkt ut? :huh:
Nåt random har kommenterat en Anton och affe låt "Våran värld" och i beskrivningen står det att dom splittrades , En annan frågade varför och då svarade personen: "anton fastnade i en lift i fjällen så han fick panik & tog typ massa knark & så , sen dog hans katt o då vart han ledsen O tog ännu mer knark o då kom han i fägelse massa & sen så kom han ut & då hoppade han över en hage & då snubblad han på en ko & då dog han :( affe vart så jävla ledsen då så han började med nikotin då:/ typ marlboro red o skit;:(<3"
Failen går till Den som stavat till denna text , Ko-delen och mig för att jag lyssnar på anton & affe :P
Vädret !!! Har regnat som fan nu ett tag, och nu börjar det blixtra riktigt mycket i både syd och nord.. :O
Tappade en riktigt fin gädda idag /igår nudå, :/