ironiskt att det är fredagen den 13onde, och känns som allt går åt helvete..
Utskriftsvy
ironiskt att det är fredagen den 13onde, och känns som allt går åt helvete..
Win! jag kom in i Silver ligan på SC2, BOOM, förlorar 5 matcher i rad och är tillbaka till bronze ligan >.<
Sex dagar kvar tills jag börjar skolan igen:(
Kanske inte dagens men vi får se vad som händer idag, är ju fredag den 13e
Att min tjej kompis tror att Swedish House Mafia - One låten kom ut 2008 :doh:
Har fått benhinneinflamation:( Precis när man skulle börja få träna med A-laget i fotboll :(
Dagens brutalfail:
En lokal idiot har fuckokört så in i helvete i Nossebro att Polisen har dragit hit hela det tunga artilleriet med Passat-snuten, Enduron, MC-snuten, mm.
Och det värsta är att fuckot är stolt över att ha dragit hit hela den armén poliser.
Har det fuckot totalt piss i huvudet???
Det rådde en hyfsad balans på polisens närvaro, nu kan man fan inte lägg av en brakskit utan att dem snyter en för det.
Jag ligger just nu så lågt att man dansar limbo på högre nivåer än det. Drar inte igång så mycket som en original trampmoppe just nu. Det vassaste jag använder är mina apostlahästar just nu.
Nån jävla spärrmongo ***** jävel har knivat mitt framdäck. Blir saftigt att kosta på ett nytt för 700 spänn. Och jag och 4 till jagade den jävel men han han undan. Jävla as :ranting::ranting::ranting:
Vem som helst har rätt att bli förbannad i det läget. Så fullständingt meningslöst sabbande för andra.
var ute o körde moppe idag, sen kör en bil om o spolar med spolarvätskan = rätt blöt :ranting:
http://www.blocket.se/stockholm/Yama....htm?ca=11&w=3
HAHHAHA PRIsSet kompispris?
Riktigt förjävligt, jag var en mil bort från hemmet. Men som tur är så hade min polares pappa en skåpbil som vi kunde köra in den i och ta hem till mitt garage. Men dom jävlarna hade jag aldrig snackat med eller nåt, dom bara går fram och trycker in en knivjävel i däcket och börja gå lugnt tills min polare hör att det pyser (vi står bakom en häck 6 m bort) och han skriker till och börja springa och dom också.
övningskörde idag och höll typ 85-90 på en 80-väg. endå ligger en stor jävla dodge pickup och pressar som fan bakom en. hade man behövt nita för typ ett djur eller något hade det blivit en mysig upplevelse.. :unsure:
Ligger med ont i örat sedan en flygresa (5dagar sen), förkyld som fan, 40c feber och ont i magen. Najs.