:nooo:
Nu kmr stefan bli suuuur!:boxing:
Utskriftsvy
jaha man vill ju inte låna ut moppen till ett fucko ^^
nee men hatar såna med. komemr ihåg när jag var 15 och precis fått moppen. alla ringde och var bästa polare men dom ville bara köra moppen. när dom inte fick så bad dom mig dra och så nästa dag så bad dom om ursäkt, dom fråga om jag vill hänga med dom igen(samma visa där igen)
Moppen slutade fungera som den ska så jag fick promenera hem med den-,- 7,7 km och 2 timmar senare va jag hemma:O Jävlar va uppförsbackar det e:S
Sucks to grow up, hade varit najs att va 15 nått år till ;)
P-böter på 400 kr bara för att jag glömde en liten lapp hemma så jag skulle få parkera där.
Moppenfan vill inte gå bra! :/
Att det ska regna varje jävla gång man ska åka till farsans jobb o mecka/jobba med nå viktigt...
Sen nu när jag är här så funkar inte nedladdningshemsidan för exhaust calculator -.-
edit: lyckades iaf ladda ner rexxys program, fick ut koner därifrån :)
Faaan hoppades att det var vår hatade lunkan först, men verkade vara random mcpolis :(
Min dator vill inte funka längre..
Tips på ny?
Överpris så in i helvete, bara för att det är en Alienware..
Eller om man vill betala extra för de där färgglada led:sen i chassit.
hoppas ni förstod att jag drev, vill inte framstå som värsta idioten. Men ärligt AW är bara löjligt imo.
Big mac...
både 2 gurkskivor och nån gurkröra i dressingen, Fyfan
Det har det väl inte vart förut??
Han bad om tips på ny dator och jag gav han de bästa jag kunde hitta :wub:
http://www.boulevard.se/dator.aspx?ID=301 Helt okej dator... Vill du ha bättre kan du välja den något bättre datorn eller bara välja till bättre delar:)
Såg ganska bra ut, vad säger ni andra moppepojkar? :shifty:
Skulle kanske vart bättre med W7?
Edit; http://www.blocket.se/uppsala/Spelda....htm?ca=10&w=1
Vad tror ni om den?
Den där datorn klarar aldrig crysis ^^ seriöst, riktigt kass dator...
Hade aldrig betalat mer än 500. Den du länka därimot hade vart något!
Ja absolut en bra dator, jag är helt värdelös på att se vad en dator är värd eller inte men ny går den där på över 10 papp iaf ;)
Killen verkar ju fö. seriös ang. datorn och själva bygget... Dock är ju något lurt eftersom han säger att han aldrig har tid att använda den. Ta med dig någon som kan kolla datorn ordentligt :)
Japp, den verkar riktigt bra, så om man ska köpa den så kan man ta med någon som vet mkt och pressa säljaren på info :unsure:
Ont: Strömavbrott för ett tag sen:thinking:
Edit: Jag räknade lite snabbt på vad delarna kostade på prisjakt.se, och fick fram att de låg på ~11k:)
nått sånt ja, och kolla så allt funkar :) Är väll inte så svårt att kolla så allt funkar iof men pruta går säkert om man har någon som kan "snacket" ;)
OnT, borde plugga :sly:
Sjuk :nooo: