Börjar 8:30 förutom på måndag då börjar jag 9:30 och slutar ca 3 varje dag:)
fadt dom som har språk slutar 5 på tis och ons:O:O
Utskriftsvy
det är så jävla skönt med macbooks i skolan :wub:
Fordonsläraren tyckte vi jobba på så bra så vi fick gå hem 2 timmar tidigare :) Sedan fick jag reda på att vi får hyfsade datorer i skolan ;) Gött....
Fick sluta 14:30 ist för 15:50:wub:
prövade att leka runt i FL studio efter minst ett halvår, och hittade direkt grym kick + rätt så bra intromelodi :wub:
schemat kan vara det bästa ! har ingen dag som är senare än 2 :O plus att vi kanske ska få macbooks snart :)
har skaffat mig en aerox :wub:
Dock så var det i måndags menmen :)
va ute och handla lite och sen frågade pappa om de va ngt jag behövde så vart en sväng till köpcentrumet och handla lite... Sen så erbjöd lille syrran mig att hon skulle byta sängkläder i min säng xD win! :D
Kanske får hem ett paket på fredag om jag har tur!:)
började halv tio idag och slutade för en halv timme sen ! :wub:
började aldrig och slutar aldrig idag / är ledig :D
islutet av lovet längtademan tbx till skolan nu längtar man redan bort ifrån det och det har gått 1 vecka -.-
Tjänade 500 kr mer än min mamma denna månaden.
Vet inte om det är win eller fail men försov mig ordentligt idag,
Vakna för 20 min sen
Så nu sitter jag hemma och soft pluggar för att komma ikapp.
Kom till skolan , Börjar 9 - får håltimme till 10 - har engelska och svenska , slutar 20min tidigare på båda lektionerna , efter lunchen har vi idrott i cirka 15min som slutar 13.10 , går och väntar på nästa lektion som börjar 14.35 men när klockan är runt 13.45 så kommer 2 brudar i klassen och säger att vi har slutat :)
Slutar f.ö 16.00 annars.
Fett chill o va ledig imorgon då::wub: Och va ledig varanan måndag!!