slutar 10:30 o börjar 08:10 varje fredag:wub:
Utskriftsvy
slutar 10:30 o börjar 08:10 varje fredag:wub:
bytte vikter på moppen nyss, hade 4,1gr vikter förut och nu 3,5gr på min polini sport 70cc neos, vilken jävla skillnad det blev, den vill fan gasresa :wub:
Våran klass är fan win, vi har en som skrattar så jävla roligt, högt som fan med! Lärarna är sköna, vi har massa udda folk i klassen vill jag lova! Våra skoldagar denna veckan har vart win, typ idag så fick vi skåp, sen spelade vi volleyboll och kubb, sen slutade vi :D Imån så börjar vi vid 10 och har någon "teknikdag" när vi ska vara med dom andra teknikklasserna och göra nått kul, vet inte vad dock ;) Helt klart nöjd med mitt val! Inte så gutt schema, men de lönar sig i slutändan ;)
Imorn serverar dom en 100(!!!) meter lång tårta i skolan!! :wub::wub::wub:
att det är fredag imorgon!! Man blir så att man längtar efter helgen när man går i gymnasiet hahah :thumbsup:
ställt in derbin bättre, så mkt bra respons nu:) sen så tkt farfar om att varva med den:huhu:
+1
Win är mitt nya schema slutar 15.20 som senast och 10.40 som tidigast.:cool:
börjar 8.40 och slutar 11.30 :D
På vägen hem från skolan såg jag en sinnes tjej, som satt på en jävligt fin sp2:a. Fick hennes nr :boxing:
Fick hem nya regplåten till moppen! Börjar dra ihop sig till försäljningen nu, nu är de bara att polera variatorkåpan, tvätta moppen och fixa nytt kickdrev sen ligger den ute på blocket! :)
Edit: Fick reda på att vår handledare är standupkomiker! :O Har bara chillat hela dena veckan i skolan, i slutet av dagen idag så kom någon krutsnubbe och spängde lite grejjer, sköt sönder saker osv. Hahaha, fan skönaste snubben på länge!
Helt okej dag, började 8:30 på affären där vi skulle prova arbetskläder. Provade byxor, skor och berättade vilken storlek vi ville ha på t-shirten. Sen fick man dra ;)
Var hemma vid 10 :)
Dock går vi enligt schema på måndag
Min granne hade fått en Atala som han inte ville ha, så jag får köpa den för några hundra!:)
Måste få tag i kolv bara:wub:
Plockade ihop moppen idag efter 2 veckors väntan :)
Köpt ett halvt flak Småland :) Ska avsnjutas imån ;)
björn rosenström om några timmar ska man dra dit ellker inte?
HELG.
Fan så jävla skönt efter en vecka i skolan..
övningskörningen gick gal1 bra!
Fått en svets!:)