Majoriteten av de svenska politikerna lär inte ha klarat av grundskolan...
Utskriftsvy
för övrigt är mupparna som är handledare på en av mina kurser dagens fail. lämnade in en inlämningsuppgift inatt (den ska vara färdig senast den här veckan) och fick reda imorse på att jag hade ett slarvfel. rättade till det och lämnade in 7 minuter efter att jag fick mejl om att jag skulle komplettera. detta var vid 11 imorse.
de har fortfarande inte rättat uppgiften och jag har alltså inte fått godkänt än. är inte 7 minuter tillräckligt snabbt undrar man eller gick de hem kl 11? herregud :doh:
Har samma färg på min bil som civilsnutbilen i Kungsbacka, så alla mopedister drar på som fan när man kommer körandes :D Fail eller win?
lyssnar på metallica live från seattle 1989 och upptäcker att alla svordomar är "pipade". sjukt irriterande, hur orkar man ens -_- skapligt roligt när musiken avbryts med ett pip bara för att något ord ersätts med "fuck" osv...
Att mitt älskade garage förvandlats till nått jävla magasin :(
Haha, tänk dig då när man kommer i en vit XC70 med heltonat ibak och extralysen, alla med mopeder eller bilar som ser lite olagliga kollar som fan, eller ja i alla fall tills jag kommit om och dom ser att det står övningskör på bakluckan.:D
ont: Sladdade lite med 245an, körde ett par vändor och kommer sen in på gården och ska ställa den utanför garaget, men då tog bensinen slut och den dog..
Slog i 3-4 liter och sen hoppade den igång iaf, hade ju vart lite jobbigt annars eftersom den blockerade utfarten..:D