Du är å pimplar i alla sjöar hör jag?
Utskriftsvy
det är så svårt! hon sa nu att hon är så rädd för att vi ska börja bråka, och bli osams, hon säger att hon inte vill bli osams med mig. sedan frågade hon om jag verkligen tror det skulle fungera, då sa jag; ja, jag tror det skulle fungera. Jag tror vi skulle kunna undvika dom här små bråken, bara båda försöker så tror jag det skulle fungera bra.
vi får ju hoppas att hon tar emot det... :(
ajdå, det var inge vidare.. dock skulle jag aldrig kalla henne slyna. inte den tjejen! hon är för snäll för det. vi har liksom hållt på och jollat till och från sedan två år tillbaks, då vi var tillsammans. jag ska verkligen försöka få det och funka, och hoppas på att det är tillräckligt!
Kan inte fatta att man kan gilla en tjej man bara träffat 4 gånger så pass mycket som jag faktiskt gör :wub:
så kan väl oxå se det ja.. men aah vafan. Den tjejen jag träffade var skitsnygg, blond med stora pattar, dock smal.. aja skitsamma, var absolut inget fel på henne! Men känner ingenting alls, skulle nog aldrig kunna bli kär i henne. Dagen därpå åkte jag till exet som sagt där det inte finns något att hämta, var lite skillnad där.. Önskar typ att de varit vi igen, menmen. O nu orkar man ju inte byta ner sig, till något som egentligen ser bättre ut. Aja, anledningen till att jag åkte till båda 2 är för jag bryr mig inte särskilt mycket haha.. :)
Tjejer är så jävla snea i sitt beteende. Mitt ex (ja, det är ex ja..) lämnade tillbaka en berlock till ett halsband som jag gett henne. Hon var sur för att jag lagt till en tjej på facebook som går i min klass. Jag blir sur och klagar då hon faktiskt dumpade mig och blir sur för att jag accepterar en klasskompis på facebook. Gick till en lektion och efter den gick jag ut till mitt skåp. Jag skulle bara snabbt hämta sakerna då vi började 5 minuter senare på andra sidan skolan. Exet vill snacka med mig men jag säger att jag inte hinner. Hon blir ännu mer sur och jag säger "visst, gå med mig och prata då". Hon kallar mig idiot, sär o.s.v. så jag bara går vidare med en gnällande tjej bredvid mig. Kommer till en trappa och säger "Här ska jag ner, jag börjar nu så jag kan inte snacka". Får svaret "NU SKA VI SNACKA, OKEJ?!". Säger kyligt "Nej, kommer fan inte att få en försening p.g.a. dig". Då blir hon så jävla förbannat och kastar sin fina touchmobil nerför trappan (2 våningar). Går ner och hämtar den och ger den till henne och säger "Felle, ge dig nu för fan. Det är onödigt att förstöra den eller hur?". Börjar gå ner och hinner kanske halvvägs ner innan jag ser en mobil flyga förbi huvudet. Går bara vidare samtidigt som hon skriker "DU ÄR FAN PATETISK, FATTAR DU DET?!".
Tre timmar senare får man ett sms:
"Har du fortfarande kvar berlocken? :("
"Ja, vadådå?"
"Jag vill ha tillbaka den, så att jag aldrig glömmer dig :("
"Okej, du får den imorgon."
"*två sidor långt meddelande om alla roliga minnen vi haft*"
Är det bara en konstig tjej eller kan det måhända vara den gamla ursäkten "PMS"?
Ojsan. Konstig tjej vette fan. Men MÅNGA tjejer kan bli sånna och tappa stinget när dom inser vad dom har förlorat.
Ont:
Går sjukt bra med min flickvän. För 7 månader sen så trodde jag aldrig att jag skulle sätta mig i denna sittvationen och skaffa mig ett seriöst förhållande. Det var då jag var stadens knullkung o knulla med allt o alla.
Men i dagens läge så har man ett fast o seriöst förhållande 16 mil ifrån sig. Och det ser just nu ut som att flickan har fått jobb här och ska flytta till en lägenhet hit vilket gör att det blir närmare för oss att åka o träffas :) Sjukt gött!
Har börjat snacka med en skit söt tjej, det har börjat bra i alla fall. Hoppas det blir ännu bättre! :)
Los Angeles 16 eller 18 November med älsklingen :)
Tro på fan att det skulle skita sig med bruden jag har hållt på med ett tag nu.. Vad ska man göra när hon säger att inte kan bli kär i någon, när hon flera gånger sagt att hon gillar mig riktigt mycket och allt det? Hade ett ganska långt samtal om allt det och vi kom liksom inte fram till något... Inte snackat med henne efter det, vilket var i torsdags. Känns så jäkla surt, då jag verkligen gillar henne :sad1:
jasså;) där kom de fram:P
Så, då har man updaterat facebook med ny relationsstatus. :cool:
Hon är väll grinig som vanligt. Men hon kan bara ta och vara tyst då hon (enligt rykten som hon bekräftat) strulat med någon annan i helgen så om hon börjar tjata så ska jag be henne att dra åt helvete. Jag tycker att det är bra att hon har gått vidare men om hon säger något om mig så blir jag förbannad bara. :)
Epic? Så kan man väll också se på det! :)
Jag skiter i vad som händer med mig men jag vill verkligen inte utsätta min nya tjej för någonting. Hon har redan gått genom så sjukt mycket och nu när vi äntligen går ut med att det är vi så blir vi i princip dödshotade. Är fan värre än att vara bög under medeltiden.