gjorde så själv för 2-3 dagar sen, cyklade säkert 15kmh+ iaf, körde stoppie o slog över direkt, på asfaltsväg :wub:
Utskriftsvy
Vi lurade en 95 som precis fått sin moped.. Vi sa att vi tyckte hans blinkers blinkade väldigt sakta, så sa han. Vadådå? aa du måste fylla på din blinkersvätska.. Tror inte han är så dum som frågar var fan man köper de och var man fyller på de då? haha det gjorde vi tidigare på en annan polare också, har nog aldrig fått ett så gott skratt
kedjelåset hoppade av och däcket låser dig :/
dock körde jag i 10km/h :D
Något som viner i dracen..
Stog o stekte i bar överkropp så poffa det till och så stänkte det smör/fett från stekpannan..aj:(
Råka böja kåpfästet så kåpjäveln ser ut som en jävla ballong.
Var nyss o kollade på en Slider, köpte den inte, clownen försökte lura på mig en ramskev jävel med typ 2 kåpfästen totalt och gick som en jävla kinescykel.
Ingen sol så att man kan ta lite bra bilder på moppen :sad1: Var ingen igår heller..
hade sönder gängen på trotteln när jag skulle höja nålen, vart så sur så jag skruva i skruven med tvång men nålen skulle behövt höjas ett snäpp till men orkar inte fixa det för då måste jag gänga om skiten och just nu hatar jag allt som har med mopeder att göra :sad:
Gjorde magplask från 5an. :(