Så pass tung hantelpressen var imponerande efter bänk :) Hur mycket väger du?
Se om ni inte sett den.
http://www.youtube.com/watch?v=KaQAP...eature=related
Utskriftsvy
Så pass tung hantelpressen var imponerande efter bänk :) Hur mycket väger du?
Se om ni inte sett den.
http://www.youtube.com/watch?v=KaQAP...eature=related
3x35kg axelpress med hantlar idag, inte långt ifrån 0,5 x kv per arm nu. :)
Träningen börjar gå frammåt för mig igen nu efter drygt skadeuppehåll för axlar och bröst! Igår var det bröst och lyckades köra 3x5 reps på 100 kg i bänkpress. Axlar häromdagen 4reps med 37.5kgs hantlarna i axelpress :)
löpning i 60 min, check! :)
Idag blev det lite gym. Gjorde lite av varje.
Fast kom egentligen dit för att boxa på säcken!
3x6 hantelpress 35kg :)
Vikt:66kg
Längd:179cm
Det börjar ta sig!
Körde 5*100 i bänken idag (de två sista med hjälp de sista 10 procenten), sen 6*100 med lite hjälp på de fyra sista :huhu:
Äntligen tillbaks i träningen! Köpte kort på Kalmar AK (AtlétKlubb) i förra veckan och det är fan det bästa köpet jag gjort. Riktigt gym till skillnad från dem andra plastmaskinsgymmen. Bra mycket mer gymkänsla och bättre musik. Folk som verkligen styrketränar istället för att sitta i maskiner och löpband.
Ser bra ut, men du får ju bulka på lite nu under vintern, ser lite väl rippad ut ;)
Är typ smittad med hiv :(
edit: med andra ord, kommer inte kunna träna på ett par veckor :whops:
+1 :sad1:
Men imorgon blir det ändring på det!! :D Tänkte även förbättra kosten som tex: Max en colaburk per dag (förutom helgen :huhu:), hvregrynsgröt till frukost käka äpple/morötter som mellanmål, kolhydratladdad mat innan träningen och något proteinrikt efter träningen. :)
Tänkte köra på ett nytt schema med :)
Måndag - Fotboll
Tisdag - "Idrott" och fotbollsträning
Onsdag - Villa
Torsdag - Gym
Fredag - Fotboll
Lördag - Vila
Söndag - Löpning
Har sett att det finns massa kosttillskott som lämpar sig till gym/styrketräning. Men finns det något som lämpar sig extra bra till lagidrott? :)
Vad är ditt mål med träningen? Det heter kosttillskott för en anledning. Känner du att du inte får i dig tillräckligt mycket protein om dagen så köp proteinpulver, det är inget magiskt men kan hjälpa dig att hålla dig på en rimligare proteinnivå. Känner du att du inte får i dig tillräckligt med kolhydrater, så köp det.
Kosttillskott är inget måste, och det gör inte att du blir grövre än om du bara äter vanligt mat. Men om du är dålig på att få i dig ordentligt med mat så kan det underlätta.
**** då, fick bekräftat att jag har lunginflammation = en månad utan träning, MINST.
Äntligen efter skade bekymmer så har bänken börjat lossna lite! 125kg ''flög'' upp ;) 5kg över gammalt pb innan skadan så är mer än nöjd! :)
http://www.body.se/artiklar/nyheter/...st-pa-killarna
Rösta fram omslagsmodellen bland boysen!
Välj gärna Marcus Salomonsson, är härifrån och har GRYM form. Tränat länge och väl, ge han lite cred för allt jobb nu! ;)
John Starhl eller Jonathan Weck var klart bäst enligt mig, synd på muslekfästena på magen på Johan bara.
Är helt död i axlarna efter ett sjukt pass :)