Filmen var rätt dålig dock, tycker sd kan bli bra, dock ska dom inte få styra men dom borde få inflytande iallafall :)
Är inte rasist, tycker bara att invandringspolitiken är slapp ;)
Ont: moppen hel, dock gårdagens men ändå :)
Utskriftsvy
Gokart med fordon ettorna på onsdag :)
Polarn var kaxig som fan eftersom han säger att han aldrig vurpar på moppen, 5 minuter senare halkar han i en rondell och repar upp framstänkan och skrapa upp knät..
:EGD
Sydde ett sadelöverdrag te moppen:wub:
Vet inte om det här är dagens win, eller dagens episka händelser.
Slutade nångång innan 3tiden,drog till bussen då. Vi var rätt många som stog och väntade på att få åka hem. iaf, det kom en buss, men eftersom det är sista hållplatsen där så brukar chaufförerna ha rast, så att dom kan skita ur sig lite, ja, förutom allt jävla ordbajsande då.
Iaf, så går han på toa, så är det nån som har lagt upp en vägskylt uppe på dörren. det kommer en till buss som alla springer på. Sen kommer chaffisen ASFÖRBANNAD, står och dampar och skriker om vem fan som lagt upp skylten där, blablabla. Han stog och blåstirrade på varenda en i bussen, sjukt otäck snubbe :O
Iaf, vi åker iväg med bussen in mot stan, jag drar och sätter mig på perrongen för att vänta på nästa tåg hem. Kommer en polare och sätter sig där med. Så ser vi en orakad lite underlig snubbe vingla som fan på en rostig cykel, polaren säger "det där var nog inte hans...", och då skickar han iväg cykeln åt fanders. sen tar han upp nån avbitare och börjar knipsa ett lås, mitt inne i stan, mitt på ljusa dagen bland en jävla massa människor.
Tåget kommer in, då kommer han fort som fan, springer rakt in i en stolpe och far rakt ner i backen. Så låg han där med snor på läppen och typ svamlade lite.
haha den gubben var inte drogfri direkt ;)
Win men fail,
ny skotare i skolan (failen, en john deere)
Erik och mackan på 6an ikväll och dom är på lunda flygfält:)
har hämtat en ny moppe nu :D Mustang mamba! Dock utan motor
Den var gratis btw:huhu:
Sitter nere i lobbyn på kos ch ska snart gå ut och käka på nån restaurang med min familj och min kusin som bor här. Har gjort det varje kväll sen torsdag:)
p.s. Vem som helst kan köpa sprit här :wub:
Köpt 1,6 nu efter att ha varit sourcebög i ett par år :)
Vinnare i skollanet here we come ;)
Erik och mackan ikväll.. Win!
Haha (Y)Citat:
Daniel
Tjena, det är du som går crossgymnasium va?
21:42Jag
nej
21:42Daniel
okej
21:42Jag
är jag så grym så man kan tro det? ;);)
21:43Daniel
aa :P:P
Nån jävla tattare har snott min syrras väska med hemnyckar, cykelnyckar, bankkort, mobil, plånbok osv. Och där i låg även hennes leg, hemnycklar+leg = Nu har dom fritt framm att gå rakt in i vårt hus och rensa skiten. Seriöst, om någon jävel skulle komma in i huset inatt så skulle jag inte tveka en sekund på att nita han! Nu ska vi byta lås i hela husfan, är 8 dörrar med samma nyckel -.-
Min svenska lärare sa, i ettan, att jag skulle får G. Nu står det helt plötsligt VG i betyget :O Ett fel åt det hållet är väl inte fel :wub: