Roliga filmer :) Själv reggade man sig 07-08a och kunde noll om just scooter mopeder iprincip! Dock hade man erfarenhet utav lite kina fiddys o liknande man åkte runt på då..
Vart håller denna Matrix till nu igentligen?
Utskriftsvy
Vad kan räknas som en gammal räv? 2008 är väl ganska länge sedan. :)
Själv började jag hänga på MNF 2003/2004 :)
Äsch släng er i väggen! =D Minns att första gången jag reggade mig var i September 2002. Tror jag iaf, fan börjar bli gammal...
Hej föresten allihoppa! Var ute och körde lite med min gamla pärla för någon dag sedan. Den lever fortvarande, sålde den till en polare som vårdar den ömt haha.
Alla moppefucko minnen kom tillbaka pch var tvungen att gå in här.
Sjukt kul att forumet forvarande lever. Har för mig att mnf var helt borta ett tag? Kul att se att vissa fortvarande skriver man kommer ihåg många nick.
Såg att det hade varit ett Brodalen Meet i Partille iår. Trodde jag verkligen inte, jäkligt roligt med tanke på att jag björn, timmy med flera startade upp de där träffarna för säkert en 8 år sedan eller vad det kan vara. (Lite O-T men har ju trots allt varit Mod innan haha)
Tänker langa upp lite bilder och kanske någon film när jag får liv i min stationära dator igen tänkte jag.
Jag har också hittat tillbaka efter några år. Kul att forumet finns kvar :)
Kul att lite gammalt folk trillar tillbaka som man känner igen :) Är det någon som har kontakt med Ronken? Han har har försvunnit från msn för ett par år sedan, inte sett någon aktivitet från honom på moppeforumen längre heller, händer det något med Volvon och Hondan hans?
Minns att jag försökte regga mig på MNF utan resultat, lessnade varje gång min motivering inte accepterades. Trots att de var långa och jag tyckte de var seriösa kom jag inte in. Hängde på Moppefreaks innan jag kom in på MNF. Blev sur och skrev en kort dålig motivering i början av 2005 och kom då in och hänger kvar än idag, även om intresset svalnat en del och man inte längre är lika aktiv..