Alla klappar inslagna! :wub:
Utskriftsvy
Alla klappar inslagna! :wub:
Jullåten nummer 1:http://open.spotify.com/track/1a8UIPEA1syyBSNhWwRfrY
Gjorde äggtoddy :wub:
Vi spelar alltid bingolotto, är en tradition. Idag vann jag i alla fall en till bingolott...
God jul alla sköna moppenettare! :D
Go hjul på er fan ;) :)
Vilket jävla skit dom har lagt till på slutet av Kalle Anka iår!! Julstämmningen förstörs:sad:
Det är typ inget i Kalle som har med julen att göra :S bara piff å puff som är riktig jul känsla! :)
Helt seriöst.. jag gillar fan inte julen tror jag! :P Bara julskinka och julmust som är ''speciellt'' för mig? Köttbullar å shit äter man ju året om? ^^
Sen värsta hetsen inför jul på alla håll, pallar inte sånt! :P Känner ba för att de ska bli imon nu! ^^
Kan inte nån starta den där jävla tråden om "vad fick ni i julklapp" nu då? Nej jag tänker inte starta den. :)
Alla julklappar utdelade, alla blev nöjda! :) Kan du vissla johanna är ett måste ju!
Dags och startas upp igen?
Vad har nu alla pojkar på sin önskelista för julen?
Pengar till Körkort/presentkort till bildelar.
EDIT: Vad ska ni ge bort i julklapp ?
Själv har jag köpt 4(3 för 2 @ 99kr/st & En för 199kr)tröjor på dressman åt farfar och nån Kattprydnad åt min låtsasfarmor eftersom jag inte visste vad jag annars skulle köpa :unsure:
Lite finare skisspennor, videokamera , pengar , kläder är på min lista:)
drack julmust idag och den 16 dec ska jag på glöggsittning med linjeföreningen, julen närmar sig med stormsteg :)
Önskar mig en Galaxy Nexus :wub:
Jag bakade lussekatter idag , fan va go' dom blev :huhu:
Så nu sitter jag o snaskar lussekatter o julmust :wub:
Har inte börjat tänka på julklappar än.
FIFA 12, två böcker om ryska fängelsetatueringar, smågrejer till bilen, kamerastativ.
Längtar till 1a december som fan, då ska det öppnas en dosa julesnus och en flaska julmust! :D Julpynt är också ett måste, helt klart.
Själv önskar jag mig följande:
Malossi MHR replica kolv
Cragar SS till min PV
Volvo Polaris till 740in
Någon finare lackeringsspruta.
Samt Volvo original krämvit färg.
Det som ska ges bort är:
Beats by Dre; Detox (till lillplutte syrran, hon är värd det efter all sliphjälp på bilen)
Beats by Dre; Solo ( till andra lite äldre lillesyrran, hon är dock inte värd men hon kan väl få dom ändå)
Iphone 4 till Pappa
Mammas present blir att laga hennas gamla Saab 2takt,(motorras) den har varit hennes förstabil så hon lär nog bli riktigt glad när hon får veta att den ryker på igen :)
önskar mej,
lager och packningar och annat till min motor :D
sen lite pengar sitter aldrig fel ;)
får köpa resten:)