taggad :)
Utskriftsvy
taggad :)
Kul att höra!
Skulle vilja ha 16 startande så vi även kan ha en effektiv stege. Om vi får med alla på listan är vi 14 pers...
Jonthä va sugen på att köra med PR-Sendan, vet inte om om de va med Airsalen eller PR då:)
Om alla kommer, kommer det bli najs.
Kom igen nu gott folk, ni har över 1 vecka på er att få sakerna att fungera. :)
_p3mp_ deltar med 1 hoj
Sorunda Hellmoppers kommer med 4 hojar
Skara kommer med 1 hoj
Curvan kommer med 1 hoj
Datte kommer med 1 hoj
Kim kommer med 1 hoj
Speedfightmanne kommer med 1 hoj
Kommer det bli avblåst om det inte intresset blir tillräckligt stort?
Blir inge race för mig. Pallar inte tävla me den, tyvär.
Orsak=FÖR FRÄSCH, FÖR TUNG:).
Blir utställning på denna heldre då sporten i sverige endå är KEFF:).(tappat sug)
Kommer inte bli avblåst. Jag skiter i vilket, antingen kan man sur***a och gråta för att ingen vill vara med eller ställa upp och köra.
Man väljer fritt. :)
Ska försöka komma till en raka imorn med derbin och se vad man kan få för tid med den.
Körde 200m på 10 förr med den och ska se hur det blir på 150m,blir det duglig tid så kanske jag kan komma;)
Kommmer vi köra gran ?
Jooo självklart kan det bli bättre. Från 2004-2005 när jag började med hyper intresset så har ju det växt "enormt" mycket under 5 år tills nu. Förut var det ju typ Mr matrix som var guden osv.
Men JAG känner att ja inte pallar hålla på längre. Kommer visas upp och sen därefter säljas om jag får ett bra bud på den. Har ju fått ett grymt mycket större bilintresse nu istället. Kommer dock behålla den om ja inte får ett bra bud och fortsätta åka på träffar och inspirera:P.
Men kör på som du gör michél så kommer säkerligen bli större!.
jag skiter i vilket, jag kommer och bränner däck iallafall. Jag skiter i om min hoj inte är världens snabbaste osv. Tycker det är kul hela grejjen med frihamnen! Sen är det ganska kul att rasta hypern någon gång. Kom igen nu grabbar :)