Fick VG i tyska steg 3.
Utskriftsvy
Fick VG i tyska steg 3.
Klockan är 10 över sju och det är 25+ ute, varmare än va vi har de inne typ :D
dagens Win:
Grönt är skönt säger dem och en gräsmatta vid vårt kommande hus i Vara fick sig en redig duvning av gräsklipparn 35 cm+ gräs blev 4 cm gräs.....
Ledig torsdag och fredag:wub:
Morgondagens är att det är sista dagen för mig på praktiken på 3-4 månader! Dagen kommer att firas med massa fika, massa läsk och en allmänt rolig dag.
Fått tid för Risk 2a på fredag, så nästa vecka blir det uppkörning och teoriprov för lätt mc! :P Äntligen, efter en hel jävla månads väntan så har man äntligen fått en tid pga sega mfers i transportstyrelsen.
Blev inte tagen av mc snuten:D
Väderleksrapporten framöver är sjukt härlig, imån ska de bli typ 22-23 grader och sen ska de forsätta vara vara varmt ett tag :D
Har haft sommarlov i en vecka nu :wub:
bara en vecka kvar tills tre härliga veckors sommarlov :D
Gott med lite sovmorgon! Börjar dock om en kvart :)
Gott med lite sovmorgon! Börjar dock om ungefär en kvart jag med :)
Gött med sovmogon! Börjar dock om ungefär en timme :)
Gut med sovmorgon! Börjar 12.15 :)
Började 8.45, slutade ~10:)
25+ enligt vår termometer, som sitter i skuggan! :) Sen så betalar farmor kåplackeringen på 1500kr ;)
Värmen + inga mer läxor eller lektioner i hela 9:an nu!! :D Ska bli sjukt skönt med lov om en vecka!!!
MVG i svenska A.
Praktiken gick asbra! Dessutom fick jag 500 kr utan anledning, samt att de lurat mig med att inte kunna erbjuda sommarjobb under 2 månaders tid, men slutligen kom det fram att de ville att jag skulle vara där i sommar! :wub:
Att man är klar med alla läxorna+att man slutar snart :huhu: ! Riktigt soft! :)
Hittade nyckeln till bilen :) Synd bara att bilen inte går :(
Vädret! har ju vart sol hela veckan :wub:
Vädret + har köpt avslutning kläder också! :D Svart kavaj, blå skjorta, gul slips och svarta jeans! Passar nog bra till mina blåa DC skor :wub:
Hämtade även ut mina nya pilotisar idag
MVG i matte, MVG i historia och MVG i idrott :D höjde mig även till vg i svenska och engelska! :wub:
Biltripp till falkenberg idag o hojjade bmx :) Tyvärr var den ena parken helt traschad och betongparken fick man inte cykla i :( Så blev att dra vidare upp till varberg och köra snakerun, fyfan vilken fart man får! Kul som fan va detta, dock helt slut nu :)
Bajen vidare i svenska cupen.
MVG+ i Tyska nationella! , uppsatasen;)