sk0gis: 5/5 :)
Utskriftsvy
1/5
Sacky; Ingen aning vem du är 0.5/5 :wub:
2/5
1/5 tyvärr, aldrig sett dig innan tror jag :(
0,33/5 Aldrig sett, aldrig hört från dig.
Att se gamla namn som quuz, SugarDaddy ExXe mfl. gör en glad =) Att ni hänger kvar ännu!
(det var dagens offt.)
föregående = 0
föregående: 0,5, har för mig att jag såg dig på gamla forumet ngn gång, dock tveksam
Findus 4/5 :)
2/5
webbe 4/5
0.0.0.0.0.0.0/5
3/5
Känner igen namnet har sett dig ett par gånger :)
Gurra får lite pisk då och då, 5/5 gurkor.
rexxy får 5/5, den första läskiga moderatorn jag mötte på detta forumet!