nu finns demo, s1 och s2, jag vill att s3 ska släppas, helt nytt spel, nya bilar o banor osv.
Utskriftsvy
lär får vänta ett tag på s3 med tanke på att s2 fortfarande är på alfa-stadiet, d v s inte ens beta än...
edde: haha, jo det är riktigt skönt, galet störande att studsa ut ur banan för att man råkar köra in i random sak :P
btw: http://www.lfsforum.net/showthread.php?t=74611 haha... undrar om skiten någonsin kommer ut
Ingen som ligger och lurar på ett volvo-skin?:whistle:
Någon som vill lira lite?? :D
Någon som har fixat annat motorljud?
Skulle vara kul att testa.
patch 0.6b är ju hur grym som helst! de har fått till fysiken,hur bilarna beter sig riktigt bra! t.ex kan man köra en bakhjulsdriven bil med ca 1050hk ganska fullt ut! grymt fäste med slicks, och sen hur bilen beter sig i kurvor han ändrats tycker jag, mycket verkligare. i love :wub:
jag bumpar här! är det ingen som spelar detta längre eller?
är det någon som kan ge några tips på hur fan jag ska få bättre grepp? Jag har slicks-däcken och har slickmod, men det orkar ju knappt hålla i, vid typ 800hk är bilen okörbar :(
chassi "gt" eller vad det heter. eller lär dig köra, du kan inte räkna med att det ska greppa om du laddar fullt med 800 hk...
för övrigt, nja, har inte plats för ratten med ställning i lägenheten, däremot funderar jag på att skaffa en wheelstand pro och hämta hit ratten...
nej. om du har en viss sorts tweak så kan du välja chassietyp och då ska man välja "gt", då får bilarna overkligt bra grepp och särskilt xr gt.
fast... vad hade hänt om du hade satt dig i en bil och varvat upp max och dumpat kopplingen med 800 hk (om vi bortser från att drivlinan hade vridits sönder? jo, det hade spunnit hejdlöst på samma sätt som i lfs, banta ner till 4-500 hk så blir det körbart med mus.
aha, ja turbolagg är inte att rekommendera om man inte kan styra gasen ordentligt. sugmotor är mycket enklare.
är inte alls uppdaterad på lfs-fronten, men mecanik heter det, jag är dock tveksam om det finns till senaste versionen :unsure: sen finns det något som heter rob's tweak men det är också lite föråldrat tror jag
har inte spelat seriöst sen i somras då jag bodde hemma och hade ett rum på 35 kvm och plats för ratt... men som sagt, jag funderar på att skaffa ett wheelstand pro, det går att fälla ihop och tar mycket mindre plats, sen vore det rätt najs att spela lfs på 46" :)
vilket crack ska man ha för den senaste versionen?
Köp spelet istället din fattiga pundare. Online är så mycket bättre.
http://www.lfs-tweak.com/2011/06/lfs...tweak-v14.html
Det där använder jag. Det enda tråkiga är att du bara kan kan ändra varvstoppet på demobilarna. :)
hittade ett par gamla inspelningar och fick för mig att göra ett kort klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=AvjSC...&feature=feedu
Någon som är på att köra lite online? :D
Blev ett helt annat spel när man fick in andra motorljud!:D
Jag har en Logitech dfgt ratt till salu om nån vill köpa:)
Var inte så tråkigt endå att köra i klass ett på cargame.nl när man upptäckte att man kunde köra ufr fast med restrictions. :)