Ursprungligen postat av
MaWa_aka_H^5
Gjorde nog den största och mest pinsamaste tabben någonsin idag. Rastade A4:an bort till coop i alby, gick in och köpte några liter cola för att släcka törsten går ut och ska låsa upp bilen, men det går inte att vrida om i dörrlåset. Får värsta paniken och fortsätter att försöka tar i lite hårdare men funkar fortfarande inte och vågar inte ta i mer. Backar en bit och kliar mig lite fundersamt i huvet och tittar bort mot uteserveringen vid en pizzeria som ligger vid utgången till coop där ett gäng ungdomar sitter och pratar med varandra och pekar på mig. Ser då till min förskräckelse att det sitter ett par BBS "18 på bilen jag har försökt låsa upp "har RS4" fälgar på min, och att backspeglarna är i kolfiber, inte i aluminium som dom är på min.
Har med andra ord tagit helt fel bil och försökt ta mig in i den, medans ägaren till den bilen bara satt och kollade där borta vid pizzerian :).
Min bil stog bara 2 rutor bort så sprang till den och gäääsade iväg fort som f*n högröd i anisktet haha. Helt otroligt att bilarna såg helt identiska ut förutom dom små detaljerna xD.