Fail på er båda.
i5 Mobile är tvåkärnig, men med HT så blir det "4" kärnor. Detta kräver dock stöd i program.
i7 Mobile är den enda bärbara äkta 4-kärniga processor från Intel.
//SD
Utskriftsvy
kaffe och glass:wub:
Vakna 11,45 :thumbsup:
1,5l Dr Pepper, en påse röd Polly, mums!
Och så höll gaswiren idag, skönt!
började 09.40 slutade 13.40 + fått ut innertaket på volvon och får antagligen nytt tyg imorgon:D då blir det att klä om får se om det blir lika win:D
Alvedon Forte. :wub:
Programmet man valt känns win. Vi har en stor hall med svarv, fräs, svets etc som vi kommer jobba i och där vi även får va under rast och hålla på. Kommer bli feet najs då man kan hålla på med moppen och sånt där inne. Vi får dock inte använda maskinerna (dem jag nämnde förrut) utan lärare men flera gör ju det endå och lärarna verkar inte så negativa till det så får se hur det blir med det. Skulle kunna svetsa där utan problem då inga lärare befinner sig där inne så ofta. Går teknik därför jag tycker denna hallen är najs då alla andra teknik program hade bara lektioner i klassrum och datasalar. :)
Helg ;)
Spydde efter 100 patroner.
Kul att träningen är igång igen!
Mitt UF företag hade "conference call" idag. Ni som har sett HIMYM vet vad jag menar. ;)
Pappa hjälpte mig laga Derbin så nu läcker den inte ur avgasmynningen och den går bättre än aldrig förr :):wub:
Hittade Nakhla cherry, blir att prova ikväll!
Drog min kompis aerox och derbi med ciao'n :wub:
Haha, SD kom till plugget. Hela handel gick såklart dit vilket resulterade med 3 polisbilar... (:
skoldagen: spårk - avslapping -idrott :) slutade 1