aa, men är endå ett prov^^
Utskriftsvy
aa, men är endå ett prov^^
Att jag inte vet om Money order är postförskott eller direkt betalning?:sad:
Någon som vet?:rolling:
googla
Coca cola och The Coca Cola company. Det lyckades jag mala på om mer än 5 minuter.. :p En som jag tycker du borde berätta om är Binnikemask!! Intressant, udda, och man kan använda tavlan för att rita upp hur lång den kan bli inuti dig. Den om binnikemask (ta inte bara binnikemask utan också de andra sorterna så får du mer kött på benen) gick skitbra, det borde du ha redovisning på tycker jag:)
Redovisa om något du verkligen brinner för eller är intresserad av då brukar 10minuter flyta på jävligt fort ;)
I sjuan hade jag en 40 minuters redovisning om Herbert James Burt Munro och hans liv på engelska. Slutade med att jag blev avbruten för redovisningen skull igentligen vara 5-10 minuter. Hade kunnat fortsatt minst 20 minuter till :P:huhu:
Mange: Haha, samma sak för mig nästan. Jag har lätt för redovisningar (och engelska men det hör inte hit ;) och spräcker alltid tidsgränsen och det utan att egentligen behöva plugga in nåt. Jag kör på känn, kokar ihop ordningen i huvudet medans jag redovisar och smyger in lite humor där det går. Tro´t eller ej, klasskamraterna somnar inte utan lyssnar ganska intensivt också.. :p
Asså det ska vara som en tankekarta där man ska skriva siffror i vilken ordning de olika sakerna kommer. Ex. "min resa till Grekland" Så ska man berätta om resan dit osv. Svårt att förklara, men kan inte komma på något bra, pallar inte berätta om någon resa, typ halva klassen ska det :/
Snart slut på min lediga dag. längtar INTE på att ha samhällskunskap imorgon:(
Skulle max moppe vid en skola så alla kollade , så låg jag en bra bit på topphastighet (lång raksträcka) sen 50 meter innan skolan la den av:)
Edit: 600 inlägg:nono:
försov mig till 10.45, började 8.30 :rolling: lite win med sovmorgon iaf,
for till skolan, inge samhälls eller matte lektion, åker hem, åker tillbaka till lunch på skolan sitter där i 50 min och väntar på 3x svenska lektioner... har inte det heller...
win men fail
Tror att ramlagrerna på ciaon börjar ge upp, eller så är kopplingen mer slut än den va innan :( ''skriker/gnisslar'' på höga varv.
olja i ansiktet:( böt cylinder på dracen och glömde olja in kolven... så tog en tratt och olja som jag hällde ner i tändstift hålet,
kickade till med handen och hade självklart ansiktet över...
Lite kul me för man va så klantig:huhu:
Förkyld, känns som man har en padda i halsen..
Har feber :(
kemi prov imorrn, kan ingenting och är för trött för att lära :/
gick ner till lokala bilverkstan för att fråga vad det kostar att sätta i m8 insatsgängor. fick som svar att det skulle kosta 600:- och ta ungefär 6 timmar om det skulle bli ett bra jobb :O :O
kan det vara sant?
Har planerat att köpa en HTC Desire, och för det måste man såklart ha mobilsurf. Då har Telenor ett fint erbjudande med obegränsat surf för en fast kostnad i månaden. Dock jag har jag tele2, och bindningstiden går ut 11 dec nästa år. Och för att säga upp i förtid så kostar det 730 spänn. -,-
Har tänkt mig att jag ska gå till svy/rektorn imöra och försöka tjata till mig så att jag kan få min körkorts "hjälp" i ettan :)
Lär nog dock få åter komma i dagens fail :(
Någon jävla ***** snodde delar från Dracen när den stod nere vid kyrkans busshållsplats.. Har redan ont om cash så kommer det här.. Hoppas jag ser någon åka runt med mitt cateye eller nåt, då jäääävlar.
Fan har man ett cateye så ska man ju bli glad om någon snor det.
skulle ut och köra en vända på byn och dra en börn, självklart knäcks stingern på mitt rör så nu blir det ingen strippen körning imorron -.-
Ringde precis någon ramdom och ställde frågor angående nedladdning, kopiering osv. Och så undrade han hur galla jag va osv. Men jag har absolut inte laddat ner något det senaste året så blev nej till alla frågor :gloria: