Hon har väll skött sig ungefär precis som alla andra, tror jag iaf. Men vill man verkligen fråga exakt vilka hon har med? Risken är ju att man aldrig kan släppa det känns det som
Utskriftsvy
du kmr ångra dig kan jag nästan säkert lova!
det är en balansgånmg mellan det ni säger. man är nyfiken och vill veta, men när man fått veta ångrar man sig och vill itne veta längre (Y)
hehe, jag lyckades den här gången :wub:
men snackade massa med henne inatt när vi båda va lite onyktra (sjukt mkt lättare att snacka då!) och då fick jag reda på att hennes senaste kille är en som går i min klass, dock va det väl mest bara en sommarromans, men ändå. lite störigt, hade fan varit bättre att itne vetat, för nu så fort dom 2 typ snackar lr gör ngt tsms (vilket dom dock itne gör) så lär man ju tänka på det -.-'
Jag vet vem min brud senaste ex är då jag träffade henne första gången på en fest när dom var tillsammans. Men inget jag tänker på speciellt mycket då jag vet att hon hatar de han gjorde mot henne och att hon älskar mig. Går man bara och tänker på hennes förflutna kommer man kanske bara må dåligt psykiskt så om ni har chansen att inte få reda på de så ta den ! FRÅGA INTE !
Sedan känns de ännu bättre när de helt plötsligt från ingenstans kommer ett sms med typ "jag älskar dig så mycket och är glad att jag fått dig"
Äntligen! NU är det officiellt! Vilket betyder att min flickvän och jag la ut att vi var tillsammans på facebook... :ninja:
Vafan ska man göra? Träffat en skit söt tjej som jag gillar och vi har kommit rätt långt. Om ni förstår vad jag menar. Men idag så berättade hon att hon ska förmodligen flytta ner till göteborg med en kompis. Känns för jävligt... Vad ska man göra? :/
vill inte leva mer.....
Känns som att det har varit en väldigt dryg stämning mellan mig och henne hela dagen nu. Känns inte bra!
Skulle sitta sjuuukt bra med en tjej nu... Blev ju inget med tjejen jag höll på med förut, inte snackat med henne på närmre en vecka och hon snackar galet mkt med min polare nu, så jag ger nog upp henne. Synd att de inte blev nåt, gillade verkligen hene alltså. :sad1:
beaver: kasta ut henne från balkongen, det berikar det gråa sverige kulturellt!
jag kommer inte släppa henne på ett jävla tag. jag har varit så ensam i mitt liv innan, och så träffade jag henne, 7 månader som jag aldrig kommer att glömma, jag vill inte att det ska ta slut! hon vill istället att vi ska vara vänner och hålla god kontakt, men jag älskar ju fan henne fortfarande! hur fan får man tillbaka henne?!
asså hon vill att jag ska vara glad och lycklig och inte tänka på henne mer, hur hade hon tänkt det när hon är det enda som gör mig lycklig?