Nää fyfan! Väntar hellre på att fixa riktigt då :)
Utskriftsvy
bilden säger sitt
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e...a_DSC_0501.JPG :sad1:
Bytte vikter p.g.a. dåligt axx, satt ihop det hela och när jag skulle kicka igång mopeden så rasslade det bara, öppnade upp och såg detdär :S
Nån jävla idiot hade superlimmat fast min tuta på stalkern, jätte kul verkligen -.-
Moppefan paja idag igen så jag slängde ner skiten i diket och bad morsan hämta mig.
Har haft tråkigt hela dagen.. :/ Ingen polare som orkar att gå ut
Jag gör inget om dagarna, ut och åker lite, annars sitter jag och spelar eller sitter här.
Kul sätt att spendera sitt sista sommarlov på!
Ja,de skulle du kunna göra.
Och om du har så du får köra på kvällen,åker ja me så drar man uppåt gävla hållet å bara köra som man precis va 15?:huhu:
smsa lr ring,ska pilla beemweeee...
Har inte gjort nånting idag :O
Vaknade runt halv 11 och käkade frukost då , sen har jag bara polerat en kopplingsklocka och ena ciaomotorn , sen har jag bara sett på serier o kollat på moppenet hela dagen ,fan va värdelöst :(
Nån som har lust o lira nåt gratisspel ?
nej, då är det fan bara sjukt..
jadu, för att hon inte förstår när man försöker ge henne vibbar om att man inte vill, som att sitta och stirra rätt på tv'n osv när hon försöker hålla på, och man tkr det är för pinsamt att säga till...
lördagskvällen tog nog rätt hårt iallafall.. kan knappt sitta ner ibland. En annan fail är att jag jobbar med en som tror han är "välrdsmäste" på jobbet. Samt att jag fick en fet utskällning av en turk pga honom, som vi var och gjorde jobb hos.
Fick ett SMS där det stod att jag skulle komma på fest om en halvtimme. Sjukt sugen så hoppa upp i stolen och börja planera! Sjönkt dock sedan ner lika snabbt då jag insåg att jag degat hela dagen typ, var allmänt ofräsch/orakad och tar med stor säkerhet mer än en halvtimme för att fixa mig och dra till the location...
Så blev inget. :sad: ppfftt!