Ööh, nej?
Sitta och svetsa på en jävla låda ger inga pengar?
Utskriftsvy
skulle starta min neos efter att jag byt vev så kickar jag någrra gånger så startar den men misständer så utav helvete så jag stänger av den kickar lite till och då jävlar baktänder den så hela moppen drar iväg bakåt rakt in i ett träd då tar jag upp moppen å då lossnar svänghjulet å flyger åt helvete och krossar krysskilen och allt påvägen :D :D :D
Matteprov imorgon och man ligger ju jätte bra till genom att man pluggat ordentligt...
Jävla läs projekt i skolan..
en idiot i min klass som tror att hans drac som är ur pluggad och går i 104 km/h tog med den till skolan idag och kapade avgas röret precis vid kröken för han sa att det skulle gå snabbare, han skulle "toppa" den när han åkte hem så han kunde berätta hur mycket fortare den skulle gå. han gissa på ca 20 km/h mer xD
hahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahhaha alltid dessa jävla drac fuckon blire tk för han snart eller hahah ? :P
min enda lektion idag ,började 10,45,vaknade 11,00 så sket jag i de, skulle få reda på om jag fick byta linje idag, få nog reda på de imorn då:huhu:
:huhu:
http://www.youtube.com/watch?v=yrctMvIWpG0
gillar "mjölka tjuren":P
Råkat köra utan kylarvatten i dracen, nu vägrar den starta :(
Nån som vet felet?
niiice eller hur :P
nån randombrud rinde upp min flickvän och snacka en massa skit till henne om mig, så nu är man singel. aldrig träffat personen förr och inte min flcikvän iheller. :whops: fail
en kompis som jag inte träffat på ett år kommer upp hit från Göteborg men han vill bara vara med nån uppskärd emo brud..
Nej då får de va för min del
Mina lärare är ju helt dumma i huvudet.
Vänta, är du singel för någon random person ringde henne och snackade skit? :O
Gott som fan, min är nog framme, dock måste jag ju få kollinumret först och det glömde han hemma när han stack till jobbet :(
Får vänta tills imorgon :(
Skippade skolan, åkte till Östhammar föratt hämta och montera veven, kom till garaget och såg att gängorna va dåliga/slut på båda sidorna, så Jonthä plockade fram en motor med Doppler-vev, och vi började plocka isär den.
När vi hade lyckats få ur veven ur den och skulle trycka i den i min, då såg vi att de va ett helt annat lager på svänghjulssidan, så nu har jag ändå ingen vev..
Tror jag håller på att bli volvoraggare sen jag såg 2 fast 2 furious volvo edition xD
http://www.youtube.com/watch?v=ifx-BOOzkJk&feature=aso
Har varit guide runt i skolan åt 9or -.-
Alldeles för långa lunch raster på fredagar.. hade hellre slutat tidigt :)
Hde prov 09.20 idag, gjorde klart det 09.45(jag brukar aldrig skriva långa sagor på mina prov) Fick sluta efter provet :D Det är fan win, började förövrigt 08.00 imorse :P
edit: Fail, skrev i fel tråd -.- :huhu:
Förjävla roligt att sitta på akuten halva kvällen fram tills nu. Och då orkade vi inte på läkaren mer.
Blev skallad igår. :D
Skulle åka cross i Ransberg igår. Så drog dit. nej då fick jag inte åka för det var tävling idag.
Så då tänkte jag att jag är med på tävlingen! Så gick upp tidigt och drog dit och skulle anmäla
mig. Ja då var jag tvungen och ha licens/medlem och massa skit. Så det vart ju dyyyrt!
Så då vart det ingen då heller! :evilmad: Servade crossen i flera timmar igår för att den
skulle va fin och race klar.. men nää....
Så nu ska jag dra iväg till en annan crossbana. Eftersom jag verkar ha så otur så lär det
vell gå åt helvete där med eller att jag hamnar på sjukan! :mad:
Haha, skulle köra lite på bakan med Derbin men tyvärr så hittade inte min fot var bakbromsen var... :gloria: Men som tur var hittade jag inte en enda ny repa på moppen!! Det ENDA som hade hänt var att styret böjt sig på vänster sida, skulle ju ändå köpa ett nytt = detta blir motivationen jag saknar för att jag är för lat för att beställa saker.. :D