jaaa :wub:
Utskriftsvy
jag ska fan försöka glömma julia som flickvän! ska ha henne som kompis! detta kommer lösa sig som hon säger "Martin, det ordnar sig, du kommer över mig! jag finns ändå alltid för dig när du är ledsen! bara skicka ett sms så kan du gråta hos mig, men jag klarar inte av att ha dig som pojkvän bara" //julia då! Jag tror fan detta blir bra, jag får fortfarande kramar av henne sålänge? jag får gråta över hennes axel! hon tycker jag är så söt och snäll att hon vill behandla mig som jag förtjänas. dvs snällt. hon säger även: Martin, jag vill fortfarande ha kvar dig som vän! inte glömma mig! jag kommer i alla fall aldrig glömma dig! du kommer alltid finnas i mitt hjärta! (jag började gråta när jag fick höra detta när jag hörde det sista där.)
Jaa vi bråkade jämt efter vår ett års dag och på något konstigt sätt var det självklart alltid jag som skulle vara den skyldige och fick smöra med förlåt heeela tiden , sen när jag gjorde slut fjäskade hon bah neeej allt är mitt fel blablalabllalblalblalbalblablaa , finns massa tjejer här så dyker väll upp någon ny snart :) ,tog slut typ den 16:e september ..
nej jag tänker inte igga henne!
En sak jag noterat i kärlekstråden är att det bara skrivs om vilka tjejer ni gillar osv. Vad hände med brödrarskap? Kärlek betyder inte sexuellt umgänge mellan olika kön, kärlek kan vara din bästa polare, din bror, din morsa/farsa, syrran. Varför lämnas detta ute ?
http://www.youtube.com/watch?v=W69SSLfRJho
denna låten får mig att tänka på mina brödrar
Ja precis det jag menar.
Det säger jag inte heller, självklart kan du fortsätta att prata med henne men när du säger att du vill gråta hos henne, krama om henne osv så märks det ju att du inte kan släppa henne.
Därför kommer det bli svårare att komma över henne. Ja försöker bara ge dig tips och försöka få dig att inse då du just nu verkar bryta ihop. :whops:
asså nej! :D så är det inte! asså hon är som en syster för mig nu, jag kan prata med henne, för hon vet hur jag är och förstår mig, hon tröstar mig, hon är helt enkelt en bästa vän. men jag vill inte tolka henne som flickvän mer! och ja, jag var en martyr igår. jag var så deppig, idag mår jag mkt bättre!
jobbigt.. mjo tjejer har ju en tendens att bli dominanta och gnälliga efter ett tag.. mjo det gör ju det, men jag har lite svårt att ta kontakt med brudar, förut hade jag lättare för det då jag kände att jag hade bättre självförtroende, nu vet jag inte ens hur jag ska börja..
Jag har inte gjort de.. och livsfarligt kanske va o ta i men mena om dom fortstätter träffas så kanske han får tillbaka starka känslor fast hon "dissar" för en annan kille då skall di veta att tankarna går i helt fel riktning om han går o blir svartsjuk och de kan innebära deprition som leder till de ena o de andra
jo, man får ju inte låta det gå över styr så att man inte hinner med att umgås med polarna. Så var det också för mig förut, men då tänkte jag efter, ställde mig frågan om jag verkligen ville ha så. Jag berättade det för henne att jag ville ha tid att umgås med mina vänner också, och faktiskt så accepterade hon det. :)
Man tröttnar ju även när man umgås med tjejen allt för ofta ;)
Det gjorde inte min hon blev sur och tyckte att jag dissade henne när hon gjorde så mot mig fleeeeera ggr .. men gött att vara singel ska satsa fett mycket på graffitin igen ! :) börja måla på lagliga väggar runt om i landet som te.x malmö , norrköpning och börja filma i hd kvalité och börja med seriös youtube kanal , köpa massa färg även börja måla på tavlor , kepsar och skor :wub:
Gör inget för mig direkt, sen så vill inte hon ha riktigt killar på ett tag, asså det är inte bara mig det handlar om, det är hela hennes liv. hon har det jättesvårt och orkar dessutom inget förhållande
ja. det kanske det är, men jag får fan leva med det då! :sad: sårar hon mig, FINE. men jag kan fan inte släppa henne helt liksom, igga henne går henne inte! alldelles för hemskt, men att skita i att hon älskar nån annan går! :)
"Hon vill inte ha ett förhållande nu." Alltså beaver det är det lamaste ursäkten dom kan hitta, mitt ex sa samma sak till mig. En månad senare var hon förälskad i en annan kille, tjejer är rätt falska..
Känns verkligen som du försöker fly från verkligheten.
beaver, släpp henne helt istället, du hittar bara på ursäkter för att tro på att det kommer att bli bra igen fast du vet att det inte blir det... ta dig i kragen och släpp henne istället
Asså... jag får la inse att hon är borta, men ska FÖRSÖKA få tebaks henne om ett tag. det återstår iaf bara att vänta, och jag skiter om jag blir ledsen. det är jag redan!
rörigt sånthär ...
Helvete, gillade den där jävla fitt bruden mer än vad jag trodde...
Kärlekslivet alltså, jag har varit på G med fyra tjejer under hela mitt liv, två av dom har försökt begå självmord och skär sig, en av dom är grymt omogen och den andra blev ihop med mig föredetta bästa kompis. Oddsen är på min sida!
Hehehe, sitter hemma, och flickvännen åkte på dans/fest. ^^ Känns lite udda och fel.. nåja, man behöver inte alltid vara tillsammans, på samma ställe varenda helg, har jag lärt mig. ;)
Kunde inte direkt ta mig dit heller, 50km bort och så har man lata föräldrar, är utan moppe, och det gick inga bussar.. :/