skulle åka hiss på jobbet, så kommer det in en blondin i min ålder. så frågar jag vilken våning hon ska till, så säger hon "Jag tar tvåan" ... och däääär började misstolkningarna flöda! :P
Utskriftsvy
skulle åka hiss på jobbet, så kommer det in en blondin i min ålder. så frågar jag vilken våning hon ska till, så säger hon "Jag tar tvåan" ... och däääär började misstolkningarna flöda! :P
Fick uppgift i skolan att plocka isär en B21. Först kolla vi så den gick och så innan jag började. Skrammla och hade sig, plocka isär den och sedan ihop. Startade innan den gått ett varv på startkransen och den gick knäpptyst! ;) Första gången jag plocka isär en motor såhär mycket så jag vart mycket glad! :)
Favorit i repris:), kaffe och glass!;)
En topplockspackning är väldigt lätt att byta ja! Det kan man byta efter vägen. Men nu var det kolvar och vev som åkte ur också :) Sen tyckte inte jag att det var så svårt heller, men det var första gången jag gjorde ett så pass stort jobb :)
Sen att vi gjorde allt på en dag när 3:orna gjorde det på ca 1vecka känns ju bra!
Vi har även nyare motorer att plocka ner. Men man kan ju inte börja med den mest avancerade motorn :)
Studiedag imorgon, javisst!
Precis vart på handledarkurs för övningskörning, så kommer pappa och hämtar mig. Så när vi kommer ut frågar jag vart vår bil är, så säger han, där, och pekar på bilen framför oss.. Trodde han drev, men han hade köpt ny bil! :D "Tänkte att du behövde något vettigt att övningsköra med" sa han :P Han har köpt en Audi a4 V6 2,4 :) Asnice! Fick köra en runda med den också, gick fint som fan!
CIAON E TBX :D Största win'en på länge!
skulle slutat skolan vid halv 4 idag men fick sluta vid 11 istället :) sjukt gött :D
Börjar 12:30 varje torsdag och slutar 14:00
1 Lektion :)
Hemma idag, ganska skönt:)
Ska ner i aulan o välja vad jag ska ha på esteten nu sen blire hemmåt :)
Slutade typ 12 ist för halv 3 :D
Helg!
Edit: slutade 2tim tidigare
Kommer en och kollar på moppen imorgon eller på söndag, asgutt! Hoppas på försäljning nu! :)
http://www.facebook.com/group.php?gid=126764460705809
Lätt dagens win!
Vakna 12, börjar klockan 14,35 :huhu: