kom hem och skulle just ställa in moppen. Precis utanför dörren knäpper det till i kopplingshandtaget och det blir helt löst... Vajern är av på mitten:O:thinking::nooo:
Utskriftsvy
kom hem och skulle just ställa in moppen. Precis utanför dörren knäpper det till i kopplingshandtaget och det blir helt löst... Vajern är av på mitten:O:thinking::nooo:
Fått lock för öronen, haft det i typ en timme nu :S Något tips förutom hålla för näsan och trycka ut det?
Paddlat kajak med några polare från 10 till 2, lagom mör i överkroppen nu asså :P
Skulle lära mig att dra lite wheelies igår och ja kom väl några meter men orginal kopplingen tar död på mig för att jag måste rycka som bara fan!
Så idag har jag lagom träningsvärk i arm o rygg muskler:P
Hehe , kan ta mig en titt .
Dock tror ja inte så mycket hjälper med läsning till sådant .
Just nu är setupen bara urpluggat , men nya kopplings fjädrar så man kommer upp på lite högre varv innan det drar så tror jag nog den kommer resa lättare , även en 12'a kommer underlätta:)
Hur föräldrarna bitchar över turen till Vårgårda.
Dom ska åka ner till Skåne och då har jag ändå planerat sen början av veckan att vi ska dit, jag och bruden, till Vårgårda asså. Och nu när de är 2dagar kvar så håller mamma på med massa konstiga argument bara.
Och hon har bestämt nu vad jag tycker är roligt och det var inte en moppeträff iaf! Allting verkar roligare enligt henne Lasse Stefans på lokala pensionärs stället är mer roligt enligt henne..
dagens fail är alla kaxiga snorungar som vägrar lyda regler på forumet, bara skräpar ner och när dom får en tillsägelse lackar dom. äckliga vider