Snöö :(
Utskriftsvy
Snöö :(
Låg och mös med en brud lite, men fyfan vad hennes ***** luktade skit :O
praktiserar på en däckvärkstad så skulle jag ballansera ett vw crafter hjul så skulle jag sätta på hjulet på ballanseringsmaskinen så typ paja jag ryggen så kan knappt röra mig nu:(
Skulle lägga mig o vila nåra minuter vid 20.30, sedan dra te utåt. Blev dock inte så, vaknade med kläder på nu och upptäckte vad klockan var.. helvete!
när jag var på väg hem i går så såg jag kille som grät ren sagt och en gubbe som stanat såg du på moppen att han hade krockat me bilen de va en baotian retro
eller om han blev på körd gubbar ska inte ha körkort XD
Lanade igår kväll men vart inte som tänkt.. nätverkskortet pajjade.. fick lira på hans syster laptop från 89 xD! creed
Dagens fail är dom två djurgårdare som kom fram till mig inatt.
Haha, pinsamma djurgårn..
youtubes nya design..
Tänkte jailbreaka min iphone, glömde bort att min power knapp inte funkar så nu sitter man här med en "ej tillämplig" iPhone. Lyckat.
Hahah :P
Fick in den i DfU nu men limera1n fastnad vid:
http://forumbilder.se/images/cd162010101307d85e.jpg
hur göra..?
Har en jävla massa dekaler ligger, som jag vill kladda på på något, men vill inte göra de på Dracen..
Sjukt sugen på att köpa en scooter, sport/mid-kitta den och dekalkitta som bara fan.:huh:
Du e inte ensam:huhu: vill bara kladda ner massa dekaler på en scooter där de finns mkt plats:huhu:
Jag undrar vad för fel denna mannen har i huvudet.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7969268.ab
Hur i helvete vet man om de vill hälsa eller ska attackera när de kommer flygandes och jag tror inte att man skulle hinna reflektera över ålder, ras etc innan strupen på ungen hade varit avriven och ungen var död.
Skulle 100 gånger av 100 tagit det säkra före det osäkra och sparkat den åt helvete.
golden kick! både ja och nej för att spark den :gloria: ser hon att telefonen var viktigare än hunden så ska hon inte ha hund. den hade ilika gärna ha sprungit ut framför en bil.