finkenwirth gubben ;)
Utskriftsvy
Har på G nu :wub:
FAN nu sitter ja i klistret igen. hade en brud på g förut, eller ja de har ja väl fortfarande. vi har träffats och så. gjort lite grejjer. men fan . ja har inge känslor. de var lite såna där småkänslor i början. hon älskar mig över alltoalla. men ja känner inte ett skit.
hur i helvete ska ja kunna säga att ja inte har några känslor? utan att hon blir totalt sänkt? man vill ju ha henne som vän.
Säg att du knullar en annan men kan vänstra med henne om hon vill
Hur förklarar man för sin flickvän att man kanske inte har några känslor kvar?
Tror jag kommit in på bättre spår med tjejen nu, men jag tänker fan inte ta emot henne med öppna armar
om hon inte tänker ändra sig.
Jag har fått ändra en del saker i min livsstil för att hon ska vara nöjd och jag stör mig så jävla mycket på att hon
hela tiden ska skriva med en massa andra killar på sms och på facebook.
hur tycker ni att jag ska ställa detta ultimatum?
Har haft liknande konflikter med min tjej. Båda ni måste tagga ner och sätta er ner och prata om allt. Speciellt varför
det är som det är mellan er och vad BÅDA ni ska göra för det ska funka. Att tjata på varandra leder bara till problem.
Hoppas ni löser det.. jag tycker du ska ringa upp henne direkt och säga rakt ut, varför har vi det såhär med en SNÄLL
röst och berätta hur du kände när ni hade det som bäst. Fungerar varje gång, OM du menar det med!
Då var jag inte ensam om detta! Mitt ex gjorde precis samma sak, dock satt hon och gömde sms för mig och raderade dom för att "Du får inte läsa dom, det är hemligt" när hon smsade med en kill-"kompis" som hon träffat på krogen. Därför jag sket i vilket och drog till en annan brud.
Skulle behöva lite kärlek nu ja.... :(
Vad tycker ni om sånt här uppförande då?
Skriver godnatt, så svarar man desamma och sätter sig framför teven i kanske en 30minuter slö surfar in på den
fördömda facebooken så är hon inloggad där?