Själv har jag 5-6 alarm på mobilen, 1 på gamla mobilen samt två väckarklockor, försover mig minst en gång i veckan. Kan vakna typ 10 och alarmen går fortfarande, sjukt svårväckt. :(
Utskriftsvy
aa, är själv inte så jävla kräsen, fick saker för 2,5k totalt och jag köpte själv presenter för 700 kr till släkten, men framför allt var det sjukt kul att få träffa hela släkten och hela familjen, tsm åt vi god julmat och hade allmänt kul å det tkr jag är viktigast
fick 3 julklappar varav 1 från familjen och totala värdet på allt 450ungefär, inte fan e jag bitter för de
Oj du måste vara en av MNF's trögaste medlemmar..
Jag tyckte det var snålt att vi inte fick fodralen som fanns till datorerna. För när vi hämtade våra datorer låg ALLA datorer redan i fodral, men dem plockade bort fodralen och gjorde något annat med dem. :doh:
Nog me ot
då var första omgången klar och jag fick:
*skidhjälm
*handskar
*skäggtrimmer
*matlagningsskål
*visp
*strumpor
och imorgon blir det en omgång till, får se vad det blir då
Mjo men de va egentligen inte anledningen till att jag inte hängde med till släkten denna gång. De va för jag har bråkat/tjaffsat så mycket med 2 av mina kusiner dom e helt pantade och ville inte ha massa tjaffs och skit på jul då alla skall va så glada så stannade hemma istället för att ställa till med kaos !. Jag hade nog inte firat även om jag inte drog hem storpengarna
kallingar, nån tröja och assassins creed revelations. börjar ju bli gammal o då får man inte lika mkt längre:P men var ändå bara spelet jag önskade mig:)