Det visste jag ;)
Inga röster? :(
Utskriftsvy
Drenner 1/5
Gissar på att jag får samma :D
zer0
Lange 4-5. Hans fina drac kan man ju inte glömma som han byggt.:huhu:
Jag vet vem du är! :)
4/5, har en söt senda :rolling:
duktigt att ni sätter en fyra och sen nämner _en_ sak ni vet om personen...
antee 3,5/5. hans midrace senda. Köpte också scr röret av han:wub:, ska man skriva något mer som den ovanför sa??