Antar att detta är riktat mot mig. Anledningen till att jag drog upp det var att jag loggade in på Moppenet.NU precis NU.
Vem vill kolla på projekt? Sjukt ointressant och tråkigt.
Utskriftsvy
Det är en bra fråga det, finns mycket onödiga trådar. Men Skitsnacktråden tycker jag helt klart är nödvändig, där kan man snacka lite skit utan att gå OT i någon annan tråd, eller spamma med massa PM och gästboksinlägg. Händer att det spårar lite ibland, men det är för det mesta bara kul :)
Underligt nog stör jag mig en del på folk som stavar fel och har en konstig meningsuppbyggnad.
Småungar som sitter och buar på basketen, nog för att dom buar åt motståndrna, men ÄNDÅ! det är JOBBIGT och framför allt STÖRANDE!
var uppe i backen med en polare idag, och kan säga såhär. JAG HATAR SMÅBARN!
man åker till hoppbacken, tänker" nu åker jag ", så kollar man upp, kommer psykfallen och åker störtlopp, och sen åker dom upp för hoppen, och plogar ner.
plogar bort all snö så det bara blir is i landningarna, fan vad jag stör mig på såna som inte hoppar men ska åka i hoppbacken ändå!
När alla på Facebook innan Solsidan hetsar om att "Äntligen är snart Solsidan" "Höjdpunkten i veckan" osv. och sedan efteråt citerar de roligaste citaten av Ove som sagts under episoden.
Folk som mobbar personer som inte har de lätt, var nyss inne på facebook där en kille hade kommenterat en kompis status(min kompis har dyslexi och här även någon slags syndrom) såhär löd kommentaren, "man kan inte förvänta sig att "namet" ska stava rätt, de är ett under att han kan prata ju!:P"
fy fan va less jag blir på dessa äckliga kaxiga p12or som sitter och mobbar personer........:mad: och han blir mobbad varje dag av nästan alla han möter, fy fan, alla är lika mkt värda :evilmad::evilmad::evilmad:
En rak höger ska de äckliga fega kräken ha !!! :boxing:
Jag stör mig på "Alla kvinnors dag". Har rivit sönder två tidningar idag (dumdristigt I know) bara för att artiklarna i dem har varit de mest idiotiska jag sett på länge. Allt möjligt skit om att tjejer ska skita i oss killar i precis allting och att vi killar är värdelösa o.s.v. Stör mig egentligen på hela samhällets syn på typ "Varannan kvinna" i jobben och att man ska tjäna lika mycket, no matter what. Det kvittar om mannen är 10 gånger mer kompetent än kvinnan och jobbar dubbelt så hårt så är det diskriminering. Jag är helt för att män, kvinnor, invandrare och you name it-folk med vilken läggning som helst, kön som helst och etnicitet ska tjäna lika mycket om det jobbar lika hårt och är lika kompetenta. Sen att det börjar bli just att man "måste" ha kvinnor för annars är man diskriminerande gör så att man anställer kvinnor med sämre erfarenhet (inte för att det avgör skickligheten), sämre utbildning och kanske sämre personlighet bara för att de är just kvinnor. Misstolka mig inte och säg att jag säger att kvinnor är mer lågutbildade för de är de verkligen inte. Men självklart finns det även lågutbildade.
Mycket text men har småsurat hela dagen. Sen dock tack vare det Frågetecken så fick jag lite skoj i alla fall.
:D
Sen stör jag mig även på folk som verkar väldigt välutbildade, kan skriva många "fina ord", använda kolon, komma etc. vid rätt ställe men ändå inte börja en mening med en stor bokstav. Även de personer som måste ha typ 5 frågetecken eller utropstecken eller som sätter ett mellanslag mellan tecknet och sista ordet i meningen. Ja jag vet att vissa har dyselexi och har problem, det accepterar jag. Dock stör jag mig på folk med ursäkten "Jag orkar inte" eller "FucK svennska !!!....??".
Jag är inte ett svenska-geni själv och sätter säkert bindessträck vid fel ställe men det är de grova felen jag stör mig på.
//Webbe
jag stör mig som fan på små 97'or som alltid vill ha skjuts! står typ inte ut längre !!!!
*Tjuriga jävla busschaufförer som är gamla och luktar skit.
*Fjortisar
*Såna som försöker lägga sköna kommentarer på varenda facebookstatus och tror att dom är supercool.
Folk som röker i busskurerna och vid tågstationer luktar seriöst röv!:bla:
kom igen för fan, hur kan ni vara så känsliga. min erfarenhet är att man måste vara närmre än en meter från rökaren för att känna lukten. iofs, om det kommer 20 nyrökta personer i en klump kan det nog kännas men vafan...