:sad: :sad:
Utskriftsvy
Tycker om snö,
Fast inte lika roligt som på sommar ;)
YESS!!
Slapp betala 1200kr i böter till SJ, det gäller att överklaga gubbs o gumms! :D
I deras mejl tillbka påstod de att de fortfarande hade agerat precis som de skulle och att de struntade i boten pga att jag är mindreårig..
BULLSHIT säger jag bara, de vill helt enkelt bara inte säga "förlåt" rakt ut..
EDIT (ist för att göra dubbel ;)):
repoint:
Min pappa slängde ut oss (2 barn o morsa) med 300kr i plånkan när jag var 2, vi hade en del motgångar men nu lever jag i Svensson-medelklass. Morsan avskyr fortfarande (hon talar inte om det men det syns) mannen men vi har iaf en bra relation med varandra, dock så skiljer östersjön oss åt så det blir bara besök där ca. en månad på somrarna. Vilken tur jag har att min mamma trots allt var förstående nog och satte mig på hemspråkslektioner och behöll kontakten med min farsa.
I nuläget mejlar/ringer vi ofta med varandra och planerar vad vi ska göra på somrarna. I somras upptäckte vi Europa med endast pengar, karta och en Honda. Om allt går bra med A1-kortet tar vi en till runda, fast med varsin hoj.
Så nu till slutsatsen, var glad att du har kontakt med honom, även fast eran relation troligtvis inte kommer att utvecklas speciellt mycket.
En andra edit:
Ack så hjärtskärande. Inte för att klaga på dina inlägg men det framstod som om du hade fått kontakt med din farsa som lämnade dig vid 1års ålder ("Dagens Win" -tråden förvirrade mig + att jag läste lite slarvigt).. :sad1:
Historien jag skrev om min far får isåfall bli MITT "livs-win".
Snön. Så jävla skoj att åka bil :D
Farsan älskar en mkt, dock kan va jävligt
jobbigt då han e så sträng... D.v.s med trimmning av moppe, skolan, tider.
Dock gillar jag min pappa <3
Det e min win
ska kanske köpa nytt rör av knotmjölk@mnf :D
Att det är snö och minusgrader ute! Hoppas verkligen att det ligger kvar nu.
Har sovmorgin tills 10:50 imorn, jäkla skillnad mot 8:30 då ja börjar i vanliga fall :)
slutade 13.50 istället för 14.40 då jag blev klart först på labben och fick dra! :)
börjar 8:20 varje dag :/ slutar sent oxå + en massa prov :(
lullo som får sovmorgon ;)
Jag fyller år!:shy:
Lingongrova med skicka och ost ! :)
aha okej a du ser ju inte ut som en 96 :)